فرماندار شاهرود:
فرماندار شاهرود بابیان اینکه برخی منازل مسکونی تازه تأسیس از خدمات اینترنت و تلفن ثابت بی‌بهره هستند، گفت: مشکلات خدمات مخابراتی واحدهای مسکن مهر شهرستان برطرف شود.
کد خبر: ۴۹۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 12 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید محمدرضا هاشمی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای آی. سی. تی شهرستان‌های شاهرود و میامی در راستای پیگیری رفع مشکلات ارتباطی و مخابراتی شرق استان به میزبانی دفتر نماینده این دو شهرستان در شاهرودبابیان اینکه به‌عنوان اولین شهرستان استان در راه اندازی شبکه دولت شناخته‌شده هستیم، ابراز داشت:واحدهای مسکونی مهر در شهرک‌های فدک شاهرود، شهید بهشتی بیارجمند و ۴۰واحدی کلاته خیج آماده تحویل بوده ولی از تلفن ثابت بی‌بهره هستند که باید برایرفع این مشکلات تسریع شود.

سید محمد رضا هاشمی معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود

وی بایاد آوری اینکه منطقه گردشگری مجن در ایام تعطیلات عید فطر ۱۱ هزار بازدید کننده داشت، تصریح کرد: در جنگل ابر نیز به‌صورت میانگین روزانه دو هزار نفر بازدیدکننده داریم.

فرماندار شاهرود بر ضرورت پیگیری پوشش تلفن همراه و اینترنت در جنگل ابر و آبشار مجن هم تاکید کرد و ابراز داشت: زمستان سال گذشته به دلیل عدم پوشش تلفن همراه در اینمنطقه مهم گردشگری امدادرسانی با مشکلاتی مواجه شد.

هاشمیافزود: امیدواریم با تصمیم‌های خوب شاهد محقق شدن پوشش کامل تلفن همراه در این دو منطقه باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: بخشی از مراجعات فرمانداری را افرادی شامل می‌شود که قبض آب، برق، گاز و تلفن بنا به دلایلی به دست آن‌ها نرسیده است و به دلیل بی‌اطلاعی از پرداخت ارائه خدمات به آن‌ها قطع و دچار مشکلاتی شدند لذا باید تدبیری مانند نصب الزامی صندوق پست در خانه‌ها اندیشه شود تا قبض ارسالی برای مشترکان براثر حوادث مختلف از بین نرود.

وی از فعالیتبیش از ۲۰دفتر پست‌بانک و ۳۶ دفتر کارگزاری مخابرات در حوزه شاهرود خبر داد و تصریح کرد: بیش از ۱۰۰دکل مخابراتی در سطح شهرستان نصب شده است که تعداد ۴۰ دکل در مرکز شهرستان وجود دارد اما نکته قابل توجهنگرانیشهروندان از آسیب‌های احتمالی تشعشعات این دکل‌ها برای سلامتی است کهبه نظر می رسد بی‌خطر بودن آنهاباید توسط مراکز مرتبط با موضوع تایید و نسبت به اطلاع رسانی درستبه مردم اقدام شود.

در این نشست پیرامون مشکلات حوزه ارتباطی و مخابراتی شرق استان سمنان بحث و تبادل نظر شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار