شرکت مرسدس‌بنز آلمان و تیونر صاحب نام آن AMG از پایان طراحی ابرخودروی اعجاب انگیز Project One خبر داده‌اند که خودرویی جاده‌ای اما با کالبدی از فناوری فرمول یک است.
کد خبر: ۴۹۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱ 13 September 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از جام جم آنلاین، شرکت مرسدس‌بنز آلمان و تیونر صاحب نام آن AMG از پایان طراحی ابرخودروی اعجاب انگیز Project One خبر داده‌اند که خودرویی جاده‌ای اما با کالبدی از فناوری فرمول یک است.

مرسدس‌بنز اعلام کرده که برای این ابرخودرو از یک پیشرانه V۶ با حجم ۱.۶ لیتری توربوشارژ بهره برده که از سال ۲۰۱۴ و بمنظور استفاده در خودروهای فرمول یک طراحی شده است.

پیشرانه مذکور که از توان عملیاتی زیادی در دورهای بالا برخوردار است در عقب خودرو نصب گردیده و با چرخ‌های عقب خودرو مرتبط است، همچنین دو الکتروموتور چرخ‌های جلویی این ابر خودرو را به حرکت در می‌آورند. جعبه‌دنده ۸ سرعته پیشرفته برای این خودرو در نظر گرفته شده است که تنها با چرخ‌های عقب مرتبط است و ۸۰ درصد انرژی حاصل از عمل ترمز گیری باتری‌های این اتومبیل را تجدید شارژ می‌کند؛ در نهایت ۱۰۰۰ اسب‌بخار دستاورد مهندسان آلمانی از ترکیب فناوری‌ها ذکر شده است که شتاب ۰ تا ۱۲۴ مایل بر ساعت این خودرو را تنها در ۶ ثانیه به ارمغان می‌آورد.

از مدل مفهومی این خودرو رونمایی شده است و انتظار می‌رود خودروی اصلی از سال ۲۰۱۹ و با قیمت ۲.۴ میلیون‌پوند به علاقه‌مندان ستاره آلمانی عرضه گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار