رئیس شورای ترافیک سمنان خبر داد
رئیس شورای ترافیک شهرستان سمنان از انتقال ایستگاه مسافربری خط سمنان، مهدی‌شهر و شهمیرزاد از میدان معلم به پارکینگ هلال احمر از امروز خبر داد.
کد خبر: ۴۹۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 16 September 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، پنجمین جلسه شورای ترافیک شهرستان سمنان با حضور فرماندار و رئیس شورای ترافیک سمنان به همراه اعضای شورای ترافیک با دو موضوع بررسی آخرین وضع مسیر سمنان، مهدی‌شهر و شهمیرزاد و بررسی آخرین وضع ترافیکی تقاطع غیرهمسطح مؤمن‌آباد و پیگیری مصوبات شورا برگزار شد.

رئیس شورای ترافیک شهرستان سمنان در این جلسه با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده در خصوص ساماندهی تاکسی‌های برون‌شهری مسیر سمنان، مهدی‌شهر و شهمیرزاد در میدان معلم، از انتقال ایستگاه مسافربری این خط از میدان معلم به پارکینگ هلال احمر از امروز خبر داد.

سیدعباس دانایی افزود: همه مراحل جابه‌جایی مسافران از مبدأ به مقصد و برعکس مقصد به مبدأ در محل ایستگاه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم دریافت صورت‌ وضع تاکسی‌های برون‌شهری نیز افزود: شرکت‌های متقاضیان جهت فعالیت می‌توانند با مراجعه به پایانه و حمل و نقل به‌عنوان دستگاه متولی جهت انجام مراحل بعدی اقدام کنند.

رئیس شورای ترافیک شهرستان سمنان در خصوص پیگیری تقاطع غیرهمسطح مؤمن‌آباد از بازگشایی مسیر جدید ورودی به شهر سمنان از میدان قومس خبر داد و بیان داشت: تا قبل از پایان شهریورماه بهره‌برداری کامل مسیر ورودی شهر سمنان با تعامل و مشارکت دستگاه‌های متولی صورت خواهد گرفت.

در این جلسه، پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد: نسبت به ایمن‌سازی مسیر تردد دانش‌آموزان در سطح شهر، انتقال ایستگاه مسافربری خط سمنان، مهدی‌شهر و شهمیرزاد به پارکینگ هلال احمر از ایمن‌سازی معابر شهری و مسیر تردد دانش‌آموزان، برخورد با فعالیت تاکسی‌های غیرمجاز و... ازجمله مصوبات این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار