مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: جریان‌های تکفیری و وهابی سبب ایجاد اختلاف بین قومیت‌ها و مذاهب، و ایجاد حلقه امنیتی برای اسرائیل غاصب هستند
کد خبر: ۴۹۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 16 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، ایرج کارخایی پیش از ظهرشنبه در کارگاه آموزشی جریان شناسی تکفیری و سلفیت در استانداری سمنان با بیان اینکه جریان های تکفیری سبب ایجاد اختلاف بین قومیت ها و مذاهبو ایجاد حلقه امنیتی برای اسرائیل غاصب هستند، ابراز داشت: یکی از برنامه های راهبردی نظام مقدس جمهوری، افزایش مصون سازی و بازدارندگی، توجه به زیرساخت ها، تقویت بنیه دفاعی در برابر انواع تهدیدات است.

وی افزود: یکی از تهدیدهای جهان اسلام جریان تکفیری و وهابی است که از سوی استکبار جهانی حمایت می شوند همچنین باید گفت این جریان های بسیار خطرناک اثری مخرب دارند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به تلاش، شجاعت و ایثارگری‌های مدافعان حرم، شاهد شکست‌های متوالی جریان تکفیری هستیم، بیان کرد: داعش از جمله جریان‌های بسیار خطرناک جهان اسلام به شمار می رود که باید اصول پدافندی را در کنار اصول نظامی و امنیتی برای مقابله با این تهدیدها به‌کار گیریم.

کارخائی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه رعایت اصول پدافندی در استان سمنان زمینه‌ تقویت بنیه دفاعی در برابر انواع تهدیدات را فراهم می کند لذا بر همین اساس ۳۰۰دوره آموزشپدافندی در استان برگزار شده است.

وی بابیان اینکه هدف پدافند غیرعامل توجه به آموزش در حوزه‌های مختلف سایبری، زیستی و سایر عوامل تهدید زا است، افزود: با شناخت این گروه ها می توان راه مقابله با آن ها را پیدا کرد که این امر مستلزم آگاهی درباره مسائل منطقه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار