جانشین حج و زیارت استان سمنان خبر داد:
به گزارش تابناک سمنان، جانشین سرپرست حج و زیارت استان سمنان با اشاره به بازگشت زائران استان از مراسم حج، ابراز داشت: در این بین یک زائر از استان پس از پایان مراسم به علت کهولت سن درگذشت.
کد خبر: ۴۹۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵ 16 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، قدرت الله چتری ظهر شنبه در گفتگو باخبرنگاران در محل سازمان حج سمناناز در گذشت زائر ۶۸ ساله سمنانی به علت کهولت سن در مراسم حج امسال خبر داد و ابراز داشت: این زائر بعد از انجام مراسم حج و درست یک روز قبل از بازگشت درگذشت که با توجه به درخواست خانواده متوفی مراحل انتقال پیکر وی به ایران در شرف انجام است و امیدواریم به زودی مراحل اداری آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تمامی کاروان های اعزامی به نوبت وارد استان خواهند شد، افزود: در مراسم حج امسال یک هزار و ۳۳۵زائر در قالب ۱۰کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی اعزام شدند که تا به امروز بیش از ۷۵ درصد زائران از این سفر معنوی به وطن بازگشتند.

جانشین سرپرست حج و زیارت استان سمنان درباره آخرین وضعیت حجاج استان نیزابراز داشت: خوشبختانه در مراسم حج امسال طبق برنامه ریزی صورت گرفته توسط حج و زیارت سامان دهی بازگشت زائران در حال انجام است و خوشبختانه زائران سمنانی در کمال صحت و سلامت به ایران وارد شدند.

۲۲دفتر فعال خدمات زیارتی در استان سمنانوظیفه خدمت رسانی به حجاج تمتع، عمره و عتبات عالیات را بر عهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار