نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان درمجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برای رونق و راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است.
کد خبر: ۴۹۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 18 September 2017
به گزارش تابناک سمنان، غلامرضا کاتب در گفت وگو با ایرنا افزود: زیرساخت آب و برق لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در یکسال گذشته فراهم شده است، گرمسار از ظرفیت های قابل توجهی برای افزایش اشتغال و رونق کسب وکار برخوردار است و باید با برگزاری همایش های سرمایه گذاری، فعالان اقتصادی را برای راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان ترغیب کرد.

وی تصریح کرد: بیش از هزار واحد صنعتی و تولیدی در گرمسار و ایوانکی فعال است که می توان با توجه به زیرساخت های سرمایه گذاری برای افزایش اشتغال و رونق کسب وکار در این شهرستان کام برداشت.

کاتب اضافه کرد: ارایه تسهیلات رونق تولید از گام های موثر دولت برای بازگرداندن واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال به چرخه تولید بود و باید این اقدام مثبت برای سالهای اینده برای افزایش اشتغال و رونق کسب وکار در استان سمنان ادامه یابد.

نماینده مردم گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمبود آب یکی از مشکلات اساسی در اجرایی نشدن طرح های توسعه ای اقتصادی در استان سمنان است و باید با انتقال آب از حوزه های مختلف برای رفع این معضل اقدام کرد.

گرمسارغربی ترین شهرستان استان سمنان و دارای وسعت پنج هزار و 182 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 70 هزار نفر است، این شهرستان از شمال به دماوند، از غرب به ورامین، از شرق به شهرستان آرادان و از جنوب به کویر مرکزی محدودمی شود.
منبع: ايرنا
برچسب ها: اقتصاد ، گرمسار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار