مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان:
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان از اجرای طرح کوله مهربانی برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۵۰۰ سبد تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۴۹۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 18 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، حمیدرضا کشاورزیان در گفتگو باخبرنگار مهر، ضمن اشاره به توزیع ۵۰۰بسته تحصیلی حاوی لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداددامغان، بیان کرد: این سبد شامل لباس فرم مدرسه، کیف، کفش و لوازم‌التحریراست که در طرحی موسوم به «کوله مهربانی» اجرایی می‌شود همچنین باید گفت ارزش هر بسته ۱۱۰ هزار تومان محاسبه‌شده که با همکاری چهار خیر و کمیته امداد در بین دانش آموزان توزیع‌شده است.

وی اضافه کرد: ۶۵ نفر دانشجو تحت پوشش کمیته امداددامغان قرار دارند که برای کمک‌هزینه تحصیلی سال تحصیلی جدیددانشجویان کاردانی و کارشناسی هر کدام۴۵۰ هزار تومان و کارشناسی و کارشناسی ارشد ۶۵۰ هزار تومان در هر ترم پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان بابیان اینکه در این شهرستان قریب به دو هزار نفر خیر در طول سال با کمیته امداد همکاری دارند، گفت: این افراد در اجرای طرح‌های ایتام، محسنین و شفا در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی با این نهاد انقلابی، همکاری دارند.

کشاورزیان به اجرای طرح «احسان حسینی(ع)» در آستانه فرارسیدن ماه محرم برای چهارمین سال متوالی در این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح سال گذشته با کمک خیران شهرستان اجرا واقلامی چون برنج و روغن نباتی و با کمک ۱۵۰ میلیون تومانی خیران تأمین و در بین افراد نیازمند توزیع می‌شود که پیش‌بینی ما برای سال جاری، توزیع اقلام موردنیاز افراد تحت پوشش هم‌زمان با روز یازدهم ماه محرم است.

وی خاطرنشان کرد: در دیگر طرح ویژه محرم نیز در روز یازدهم این ماه، ۷۲ دیگ غذا از سوی یک خیر اهل امیرآباد، طبخ و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان در پاسخ به سؤالی با موضوع وضعیت مسکن افراد تحت پوشش به ساخت ۲۸ واحد مسکونی ویژه مدد جویان کمیته امداد طی سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی قریب به ۴۰۰میلیون تومان شامل ۱۵ میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی، در قالب کمک‌های نقدی پرداخت و مابقی هزینه مسکن از طریق تسهیلات به مددجویان اعطاشده است.

کشاورزیان اضافه کرد: در سال جاری نیز کار ساخت ۲۵ واحد مسکونی ویژه نیازمندان فاقد مسکن و تحت پوشش این نهاد در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: یک هزار و ۶۹۰ نفر خانواده نیازمند در دامغان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که پنج درصد از این مدد جویان به دلیل بیماری سرپرست تحت پوشش هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان بابیان اینکه یک هزار حامی ایتام در شهرستان از ۱۶۰ فرزند یتیم حمایت مالی می‌کنند، تصریح کرد: در دامغان ۴۰۰ نفر در طرح محسنین و ۸۰ نفر در طرح شفا تحت پوشش قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار