هوشنگ امیراحمدی می‌گوید برجام درس بدی به آمریکا داد.
کد خبر: ۴۹۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴ 19 September 2017

به گزارش تابناک سمنان،«کیهان» در ویژه های خود نوشت:

هوشنگ امیراحمدی می‌گوید برجام درس بدی به آمریکا داد. وی که دارای سوابق خوش‌بینی به آمریکا و دعوت به مذاکره و رابطه بود، در مصاحبه با رادیو فرانسه گفته است: زورآزمایی ماهیتا جدیدی میان ایران و آمریکا آغاز شده و اتفاقا منشأ این زورآزمایی جدید خود برجام است که قرار بود تنش میان ایران و آمریکا را کاهش دهد، مضاف بر اینکه خطر تحریم‌ها را علیه ایران رفع کند. برجام نتیجه عکس داده است.

زیرا، به دلیل استمرار تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه ایران نه‌فقط تحریم‌های بین‌المللی علیه این کشور عملا به قوت خود باقی مانده، بلکه بحرانی چندجانبه نیز به‌وجود آمده است. به گفته امیراحمدی، یکی از مشکلات بزرگی که برجام به‌وجود آورده بالا بردن سطح انتظارات مردم است که بدون هزینه نخواهد ماند.


هوشنگ امیراحمدی می‌افزاید: برجام درواقع این «درس بد» را به ایالات متحده آمریکا داد که می‌توان با زور از ایران هر چیز را گرفت. برجام یک طرح خلع‌سلاح و واداشتن به تسلیم مطلق بود. تعطیل شدن برنامه هسته‌ای یعنی پایان یافتن توانایی این کشور برای تولید سلاح اتمی، مرحله اول این طرح بوده است. اکنون در مرحله دوم دولت ترامپ در پی کاهش توان نظامی و به ویژه توان موشکی ایران است و هدف از این راهبرد نهایتا تغییر رژیم است.

برچسب ها: برجام ، آمریکا ، تحریم ها
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار