مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان بابیان اینکه برای دمیدن روح معنویت و تقویت پایه‌های اسلام ناب باید کوشا بود، گفت: ۹ ویژه برنامه هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 19 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا سوقندی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری مسئولان ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان سمنان به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر نه وظیفه بلکه یک تکلیف واجب برای همگان است، ابراز داشت: تقارن گرامیداشت دو هفته دفاع مقدس وامر به معروف و نهی از منکر نشان می دهد که باید با استفاده از این فرصت معنوی برای گسترش و احیای اسلام ناب تلاش کرد.

نشست خبری امر به معروف - کراپ‌شده

وی ضمن بیان اینکه باید با برنامه ریزی فرهنگ اصیل و حسینی را در کشور نهادینه کرد، افزود: با توجه به اهمیت موضوع در هفته امر به معروف و نهی از منکر تلاش شد تا ۹۰ برنامه را در چهار چوب همین موضوع در استان لحاظ شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان بابیان اینکه مکتب و تفکر حسینی باید در محورهای فرهنگی و اجتماعی گسترش پیدا کند، ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر صیانت و حفاظت از ارزش های دینی و انقلابی در برابر تهاجم بیگانگان است که با حفظ این رویکرد می توان به ایجاد جامعه ای سالم و با نشاط امیدوار بود.

سوقندی ضمن بیان اینکه با اطلاع رسانی دقیق بایدبرایاجرای مطلوب طرح‌های امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم، بیان داشت: امروز آگاه کردن افراد نجات جامعه محسوب می شود، بنابراین بایدبرای اجرای طرح ها و برنامه های پیرامون این حوزه همه نهادهای فرهنگی با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشندلذابا گفتمان سازی برای امور اجتماعی و فرهنگی می توان امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه پیاده سازی کرد.

یکم تا هفتم محرم به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار