نماینده مجلس مطرح کرد:
یک نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت ایران در مجمع عمومی سازمان ملل گفت:سخنرانی ترامپ در سازمان ملل در واقع قرائت نسخه صهیونیستها بود.
کد خبر: ۴۹۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰ 21 September 2017

به گزارش تابناك سمنان، حمید رضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در خانه ملت در گفتگو با جام جم آنلاین تاکید کرد: ترامپ با سخنانش در سازمان ملل نشان داد از خود هیچگونه اراده ای ندارد و در واقع نسخه القایی رژیم صهیونیستی و ورشکستگان سیاسی را قرائت کرد.

وی افزود:آقای ترامپ باید بداند 40 سال است که روسای جمهور پیشین آمریکا نیز نسبت به جمهوری اسلامی ایران سیاست خصمانه داشته اند ولی ملت ایران استوار و پایدار به راه خود ادامه می دهد اما آمریکا هرگز به مقاصد خود نرسیده است.

فولادگر با اشاره به ادبیات خارج از عرف دیپلماتیک رئیس جمهور آمریکا گفت:ترامپ که با شعارهای اقتصادی سرکار آمده و فاقد درک سیاسی است هر آنچه که لیاقت خودش علیه ایران بیان کرد و شان نداشته خود را بیش از پیش در جهان پائین آورد.

وی گفت:ترامپ با سخنان نسنجیده خود نمی تواند در اراده ملت ایران خلل ایجاد کند و هروقت مقامات آمریکایی سخنان توهین آمیز و سخیف گفته اند صفوف ملت ایران منسجم تر شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سخنان موهن و خصمانه رئیس جمهور آمریکا علیه ایران باعث شده است همه جریانهای سیاسی کشور فارغ از گرایشهای سیاسی خود برای دادن پاسخ دندان شکن به او هماهنگ و یکپارچه باشند.

وی افزود:ملت ایران با همه اختلاف سلایقی که دارند و حتی ممکن در بعضی موارد نارضایتی هم داشته باشند در این نکته اتفاق نظر دارند که آمریکا هرگز خیرخواه آنان نیست و جز دشمنی با ایران و ایرانی هدف دیگری ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار