رئیس آموزش و پرورش میامی:
رئیس آموزش و پرورش میامی با اشاره به وجود شش هزار دانش آموز در این شهرستان، گفت: به دلیل حضور ۸۰ درصد این قشر در روستاها، توجه ویژه مسئولان به مناطق محروم دارای اهمیت است.
کد خبر: ۴۹۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 23 September 2017

به گزارش تابناك سمنان، عباس صائمی صبح شنبه در آئین آغاز سال تحصیلی و زنگ مهر که به میزبانی مدرسه ۲۲ بهمن میامی برگزار شد ضمن اشاره به آغاز سال تحصیلی جدیدبرای شش هزار دانش آموز این شهرستان، بیان کرد: از ۱۲۰هزار دانش آموز حاضر در استان، شش هزار نفر در میامی هستند و از این میزان قریب به ۸۰ درصد در روستاها تحصیل می کنند که این امر منحصر به فرد در استان می بایست مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد.

عباس صائمی - کراپ‌شده

وی افزود: در میامی ۶۰۰ نفر پرسنل آموزش و پرورش، شش هزار دانش آموز و ۸۳ مدرسه، خانواده بزرگ آموزش و پرورش را شکل می دهند که از دورترین روستاها که فاصله شان تا مرکز استان سمنان به نزدیک۴۰۰ کیلومتر می رسد تا نزدیکترین مدارس به مرکز شهر میامی، با یک هدف و آن هم ارتقای کیفی آموزش به فعالیت می پردازند.

رئیس آموزش و پرورش میامی همچنین درباره اقدامات این اداره برای آماده سازی مدارس در سال تحصیلی جدید، تاکید کرد: مهیا ساختن مدارس همچنین اجرای پروژه مهر با تلاش مدیران مدارس یکی از دستاوردهایی بود که به زیبا سازی و ارتقای کیفی مدارس به خصوص در حوزه روستایی انجامید.

صائمی بیان کرد: دومین دستاورد ویژه آموزش و پرورش در سال جدید این است که امروز می توانیم اعلام کنیم هیچ مدرسه ای در شهرستان پهناور میامی بدون معلم نیست و این درحالی رقم می خورد که تا پیش از این، تامین معلم بومی و غیر بومی و انتقال معلمان از روستایی به روستای دیگر همواره در زمره دغدغه های مدیریتی شهرستان محسوب می شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار