دکترهمتی تأکیدکرد؛
احمد همتی درباره وضع زیرساخت‌ها در این استان اظهار کرد: زیرساخت‌های بهداشت و درمان در استان سمنان در قیاس با استان‌های دیگر شکل مطلوبی دارد.
کد خبر: ۴۹۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴ 24 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی در گفت‌وگو با فارس درباره وضع زیرساخت‌ها در این استان اظهار کرد: زیرساخت‌های بهداشت و درمان در استان سمنان در قیاس با استان‌های دیگر شکل مطلوبی دارد.

وی ادامه داد: پروژه‌های خوبی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان سمنان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید و ایجاد این جنس زیرساخت‌ها از سرعت خوبی برخوردار است.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نگاه ویژه‌ای هم به وضع زیرساخت‌های حوزه راه و حمل و نقل در استان داریم، تصریح کرد: پروژه راه‌آهن و قطار شهری و تجهیز و افتتاح فرودگاه ازاین‌دست اقدامات است؛ راه‌اندازی و تجهیز فرودگاه اقداماتی در راستای تقویت زیرساخت گردشگری است.

همتی با اشاره به اینکه استان سمنان از قدمت تاریخی بالایی برخوردار است، اضافه کرد: حوزه گردشگری سمنان نیاز به تقویت دارد.

وی با بیان اینکه اقتصاد گردشگری در استان سمنان رونقی ندارد، تصریح کرد: باید نگاهی خاص به رونق اقتصاد حوزه گردشگری داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه استان سمنان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، اظهار کرد: باید این ظرفیت‌ها را در راستای توسعه استان به کار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار