به گزارش تابناك سمنان، استاندار سمنان گفت : طرح‌های امربه‌معروف و نهی از منکر در این استان با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۴۹۹۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 25 September 2017

به گزارش تابناك سمنان، محمدرضا خباز استاندار سمنان در جمع آمران به معروف استان سمنان گفت : امربه‌معروف و نهی منکر علاوه بر واجب شرعی یک واجب عقلی است و باید در بین آحاد مردم جامعه اجرا شود.

وی با اشاره به اهمیت ویژه امربه‌معروف و نهی از منکر تصریح کرد: این فریضه یکی از مهم‌ترین واجبات دینی است که زمینه‌ساز به وقوع پیوستن حادثه عاشورا شد.

امربه‌معروف تضمین‌کننده دستورات الهی است

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر تضمین‌کننده بقیه دستورات الهی است تصریح کرد: اگر از این فریضه غافل باشیم دستورات الهی اجرا نمی‌شود و فساد جامعه را فرامی‌گیرد و این مهم یکی از اهداف اصلی دشمنان اسلام است.

وی افزود: طرح‌های امربه‌معروف و نهی از منکر در استان سمنان با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرایی می‌شود.

خباز با بیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه امروزی باید اصولی اجرا شود اذعان کرد: عدم اجرای صحیح امربه‌معروف و نهی از منکر می‌تواند نتیجه معکوس حاصل کند و این مسئله نیازمند اهتمام ویژه آمران به معروف است.

وی افزود: آمران به معروف باید در راستای اجرای این فریضه الهی قصد قربت به خداوند متعال را داشته باشند و اصول امربه‌معروف و نهی از منکر را رعایت کنند.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه امربه‌معروف یک فریضه انسان‌ساز و جامعه‌ساز است یادآور شد: اجرای آن در سطح جامعه می‌تواند مانع تحقق بسیاری از توطئه‌های فرهنگی و مذهبی دشمنان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار