شهردار منطقه 2 سمنان خبر داد
شهردار منطقه 2 سمنان از اجرای طرح مرمت و بازسازی بوستان خوداشتغالی در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 25 September 2017

به گزارش تابناك سمنان، مسعود میرشریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اجرای طرح مرمت و بازسازی بوستان‌ها و پارک‌ها در سطح منطقه 2 سمنان در قالب نگهداری، این بار در پارک خوداشتغالی خبر داد.

وی افزود: این بوستان در سال 82 احداث شده و با گذشت زمان قسمتی از کف‌فرش‌ها و محیط داخلی آن تخریب شده است و نیاز به بازسازی عمرانی و بازپیرایی فضای سبز دارد که عملیات اجرایی آن از هفته گذشته و بعد از بازدید مدیران شهری آغاز شد.

شهردار منطقه 2 سمنان اظهار داشت: مساحت کل این بوستان، حدود پنج هزار مترمربع مشتمل بر آلاچیق، آب‌نما، وسایل بازی کودکان و فضای سبز است که به ترتیب اولویت مرمت و بازسازی می‌شوند.

میرشریفی ادامه داد: رسیدگی و نگهداری بوستان‌های شهر سمنان و برقراری محیطی آرام و بانشاط برای شهروندان ازجمله وظایف شهرداری در مجموعه خدمات شهری و عمرانی است که با همت عوامل شهرداری در حوزه‌های مختلف عملیاتی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا با تأمین اعتبار، طرح مرمت و بازسازی در دیگر بوستان‌های منطقه ۲ سمنان نیز اجرایی شود.

* ادامه پیاده‌روسازی در بلوار شهید نوروزی سمنان

شهردار منطقه 2 سمناناز ادامه عملیات پیاده‌روسازی در بلوار شهید نوروزی سمنان خبر داد و گفت: این عملیات به‌منظور سهولت در آمد و شد شهروندان در حاشیه این بلوار به اجرا درآمد.

میرشریفی افزود: در ادامه پیاده‌روسازی به مساحت حدود ۳۵۰ مترمربع از ورودی شهرک مدیران به سمت غرب، عملیات اجرایی با رفع موانع موجود و با نصب جدول به طول ۵۰ متر و کفپوش به مساحت ۳۰۰ مترمربع با اختصاص هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۵۰ میلیون ریال انجام پذیرفت.

وی افزود: معاونت عمرانی شهرداری سمنان بوستانی را در حاشیه بلوار شهید نوروزی طراحی کرده است که با تأمین بودجه و جذب پیمانکار، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار