رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مهدی شهر گفت: تعریض محور چهار کیلومتری مهدی‌شهر- شهمیرزاد، با پیشرفت 80 درصدی در حال حاضر، تا آذر 96 با اعتبار 40 میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسد.
کد خبر: ۵۰۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 27 September 2017
به گزارش تابناک سمنان، رحمت الله امیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حال حاضر سه کیلومتر از این محور تعریض و آسفالت شده و قابل استفاده است و یک کیلومتر از این مسیر تا 2 ماه آینده با رفع معارضات فعلی، تعریض می شود.

وی با اشاره به گردشگرپذیر بودن شهمیرزاد و شهرستان مهدی‌شهر در استان سمنان، تصریح کرد: تعریض محور مهدی شهر- شهمیرزاد کاهش حجم ترافیک، افزایش ایمنی راه و آسان‌سازی رفت و آمدها را در این محور گردشگرپذیر به همراه دارد.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مهدی شهر، به احداث پل روگذر به طول 20 متر با دهانه 10 متر در منطقه بندبن محور کمرود- دوآب روستای چاشم بر روی رودخانه پرآب در شهرستان مهدی‌شهر اشاره کرد و گفت: این پل روگذر با همکاری فرمانداری شهرستان مهدی شهر و اداره کل راه و ترابری استان سمنان، با پیش‌بینی اعتبار 15 میلیارد ریالی از محل اعتبار استانی و ملی، برای سهولت در تردد مسافران در دستور کار قرار گرفته است.

امیدی یاد آور شد: به دلیل پرخطر بودن محور روستای فولاد محله- سه راه پرور تا کنون 50 هزار متر مکعب تراشه‌برداری در این محور برای بهبود کیفیت و جلوگیری از تصادفات احتمالی اجرایی شده است.

رئیس اداره راه و ترابری شهرستان مهدی شهر اضاف کرد: احداث تقاطع غیرهم‌سطح در جزین که ساخت آن از سال 90 آغاز شده بود با صرف اعتبار 60 میلیارد ریال در سال 96 به بهره برداری رسید.

محور چاشم- زرشک‌دره(خطیرکوه) به طول 21.5 کیلومتر در شمال غربی شهرستان مهدی شهر قرار دارد، این محور روستاهای لرد- رودبار- پاقلعه- بندبن-کمرود و زرشک‌دره را به مرکز دهستان چاشم و بخش شهمیرزاد متصل می‌کند ، راه روستایی چاشم زرشک‌دره و کمرود دارای رویه آسفالتی است.

شهرستان مهدی شهر از سمت جنوب به شهرستان سمنان، از شمال به شهرستان ساری ، از غرب به شهرستان فیروزکوه استان تهران و از شرق به شهرستان دامغان محدود می شود.
استان سمنان بیش از هشت هزار و 600 کیلومتر بزگراه، راه اصلی و فرعی دارد.
برچسب ها: راه ، مهدیشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار