فرمانده کل سپاه گفت: اکنون داعش پس از پنج سال در حال جمع‌آوری و نابودی است. ان‌شاءالله همانطور که حاج قاسم سلیمانی قول داده‌اند داعش تا دو ماه دیگر جمع می‌شود.
کد خبر: ۵۰۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ 27 September 2017
به گزارش تابناک سمنان، سردار محمدعلی جعفری در مراسم بهره‌برداری از 230 مسکن محرومین با مشارکت سپاه و کمیته امداد خمینی(ره) که امروز (5 مهرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم در خصوص احداث منزل‌هایی برای مددجویان خوزستان برگزار شده و از همه فرماندهان و مدیران استانی که در این کار خیر تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنم و امیدوارم این حرکت جهادی گسترده ادامه داشته باشد.
تصویر فرمانده کل سپاه زمان نابودی داعش را اعلام کرد


وی افزود: با توجه به مشکلات کشور، تحریم‌های دشمنان، عقب‌ماندگی‌ها و مشکلات معیشتی جامعه موضوع خدمت‌رسانی به مردم و معیشت و اشتغال‌زایی یک جهاد ویژه است در کنار جهاد فرهنگی، سیاسی و دفاعی که سپاه پاسداران مشغول آن است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه طول کشیدن جنگ به مدت هشت سال دستاوردهای بزرگی داشت، اظهار کرد: بزرگترین دستاورد جنگ پیروزی مستضعفین و مظلومین تحت ستم بوده است. محور اصلی انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر ظلم است.

جعفری بیان کرد: ایستادگی در برابر نظام سلطه با دستگیری از عاشورا و حرکت گسترده جوانان ما در منطقه مشخص است و تجلی آن در شهید حججی است که خداوند اراده کرد که این شهید نماد شود و معنای آن اقتدار اسلام، مکتب تشیع و مکتب عاشورا است.

وی گفت: فرهنگ شهادت در بین جوانان امروز ترویج شده و می‌بینیم که مدافعان حرم در نقطه درگیری که کیلومترها دورتر از مرز ایران است برای انقلاب اسلامی و در راستای مقاومت اسلامی از کشورهای مختلف در جبهه سوریه می‌جنگند زیرا می‌دانند که این جبهه ادامه همان جبهه حق و باطل است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اسرائیلی‌ها از اتفاقاتی که در منطقه رخ می‌دهد می‌ترسند و اخیراً‌ بیان کردند که ایران پیروزمندانه در مرزهای ما حضور دارد و در حال از بین بردن داعش است. آن‌ها این افراد را لشکر ایران می‌نامند ولی این‌ها لشکر اسلام هستند.

وی گفت: داعش که یک توان بسیار خطرناک بوده که از درون اسلام سرمایه‌گذاری کرده بود و هدف‌شان تصرف سرزمین‌های اسلامی و برپایی حکومت بود. اکنون داعش پس از پنج سال در حال جمع‌آوری و نابودی است. ان‌شاءالله همانطور که حاج قاسم سلیمانی قول داده‌اند داعش تا دو ماه دیگر جمع می‌شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: سپاه ، داعش ، سلیمانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار