با حضور ورزشکاران هشت استان
به گزارش تابناک سمنان، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان سمنان گفت: مسابقات موتور کراس با حضور بیش از 50 موتورسوار از هشت استان کشور آذر 96 در پیست خاکی حکیم الهی سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۵۰۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹ 03 October 2017
به گزارش تابناک سمنان، امیر ابوالخیریان رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان سمنان با اشاره به حضور ورزشکارانی از تهران، کرج، قم، مازندران، گیلان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، گفت: همزمان با برگزاری این مسابقات، پیست خاکی موتور کراس حکیم الهی سمنان با پیشرفت 90 درصدی به بهر برداری می رسد.


وی با بیان اینکه با همکاری اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و به کارگیری ماشین آلات، عملیات استانداردسازی پیست تا زمان مسابقات انجام می‌شود، یادآور شد: پیست های موتورسواری شهرستان های گرمسار، سرخه و دامغان در حد ابتدایی برای آموزش موتورسوارن آماده‌سازی شده و فعالیت در آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به تردد غیرمجاز 17 دستگاه موتورسیکلت مسابقه‌ای یا ریس در استان سمنان، افزود: بیشتر موتورهای با حجم بالای 200 سی. سی وارداتی و قاچاق محسوب می‌شود که با همکاری راهنمایی و رانندگی از تردد آنها جلوگیری شد.

وی، به توافق نامه فدراسیون موتورسواری، اتومبیل‌رانی اشاره کرد و گفت: برای هر استان مجوز ورود 30 دستگاه موتورسیکلت مسابقه‌ای یا ریس وارداتی با نظارت دستگاه های مرتبط برای شرکت در مسابقات و حضور در پیست در نظر گرفته شد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومییل‌رانی استان سمنان یادآور شد: با توجه به برگزاری بیشتر مسابقات رالی اتومبیل‌رانی در پیست آزادی تهران و برگزاری مسابقات رالی به صورت انفرادی در رالی های شهری و بین شهری، استان سمنان نیاز به ساخت پیست اتومبیل‌رانی ندارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار