فرماندار:
فرماندار آرادان گفت : 30 درصد جاده های روستایی و شهری این شهرستان غیرقابل تردد است و نیاز به بازسازی و تعمیرات زیرساختی دارد.
کد خبر: ۵۰۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 04 October 2017
به گزارش تابناک سمنان، سعید افشارنادری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : از 20 روستای آرادان فقط راه ارتباطی 10 روستای این شهرستان آسفالت است که باید در کمترین زمان ممکن برای رفع این مشکل اقدام کرد.

وی اظهارداشت : دسترسی مردم به راه های ارتباطی هموار یکی از دغدغه های اساسی مسوولان است و براساس برآوردهای اولیه برای رفع این نقیصه بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار نیازاست.

وی اضافه کرد: بیش از 500 کیلومتر از راه های دسترسی در شهرستان آردان نیاز به بازسازی دارد و یکی از علت های اساسی مهاجرت از مناطق روستایی به شهری نبود امکانات زیرساختی است.

فرماندار آرادان با تاکید بر برطرف شدن مشکلات راه های کوهستانی این شهرستان با هدف توسعه صنعت گردشگری ، خاطرنشان کرد : راه های ارتباطی یکی از علت های افزایش اشتغال و رونق کسب و کار در مناطق روستایی است.

افشارنادری ادامه داد : در دولت تدبیر و امید بیش از 100 کیلومتر از راه های دسترسی مناطق روستایی و شهری آرادان آسفالت شد و در چهار سال آینده هم با تخصیص به موقع اعتبار بازسازی بیش از 200 کیلومتر دیگر در دستور کار قرار دارد.

فرماندار آرادان تصریح کرد : روستای های رامه بالا و رامه پایین پایین این شهرستان با وجود ظرفیت های قابل توجه گردشگری و با بیش از 300 نفر خانوار از راه های دسترسی امن محروم است و باید مسوولان دستگاه های اجرایی مربوط برای آسفالت جاده های این مناطق اقدام کنند.

شهرستان آرادان 2 بخش و چهار دهستان و بیش از 16 هزار نفر جمعیت دارد.

این شهرستان یک هزار و 900 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

به گزارش ایرنا، 660 کیلومتر از بزرگراه 860 کیلومتری تهران- مشهد در استان سمنان واقع شده است، استان سمنان با 97 هزار و 491 کیلومتر مربع وسعت رتبه ششم را در بین دیگر استان های کشور به لحاظ وسعت دارد.
منبع: ايرنا
برچسب ها: راه ، تردد ، آرادان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناسناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
جاده هاي آرادان گرمسار واجب تره يا ساخت استو ديوم گه يه توپ تو اين دروازه يا آن در وازه بره و بعد از بازي هوار هم بكشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار