دیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد از آغاز مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی به مناسبت هفته ملی کودک (15 تا 21 مهر) در یزد خبر داد و گفت: در این جشنواره 74 نفر شرکت کردند.
کد خبر: ۵۰۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 07 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»عباسعلی دانافر افزود: این جشنواره در بخش ‌های پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها، آزاد، مربیان، نوجوان، رضوی و فراگیر در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد برگزار می شود.
وی ادامه داد: آیین‌ پایانی جشنواره عصر دوشنبه، هفدهم مهر با معرفی برترین ‌ها و راه ‌یافتگان به مرحله‌ منطقه‌ ای بیستمین جشنواره‌ بین ‌المللی قصه‌ گویی و تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم برگزار می شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: در هفته ملی کودک ویژه برنامه های کودکان و فرهنگ ترافیک، با فرشته های زمینی، هفته‌ کودک با بچه ‌های حاشیه‌ نشین، بازی ‌بازی ‌آب ‌بازی و بازی ‌بازی ‌شن ‌بازی نیز در یزد اجرا می شود.
دانافر افزود: عصر شعر عاشورایی به عنوان خیمه‌ ‌عشق، مسابقه پویانمایی تک فریم ‌های ‌کودکانه، آغاز طرح کانون ‌مدرسه در همه مراکز فرهنگی‌ و هنری کانون، برگزاری نمایشگاه آثار فرهنگی و ‌هنری اعضا و نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کانون با تخفیف ویژه از دیگر برنامه هاست.
وی برگزاری هفته‌ ‌ملی ‌کودک را ارزش ‌گذاری به شخصیت کودکان و تربیت آنان در راستای ورود به عرصه ‌های مختلف اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: باید به موضوع آموزش، بازی، تحرک و پویایی، ورزش، بهداشت و سلامتی، امنیت و آنچه که حق کودکان است، توجه خاصی شود تا تربیت نسل آینده ‌ساز در کمال آرامش رخ دهد.
حدود 10 هزار کودک و نوجوان 6 تا 17 سال استان یزد زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت می کنند.
همچنین هشت هزار زبان آموز نیز زیر نظر این کانون به فراگیری زبان های خارجی مشغول هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار