تا پایان دولت دوازدهم صورت خواهدگرفت؛
به گزارش تابناک سمنان، مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت : راه ارتباطی 20 روستای این استان با 30 میلیارد ریال اعتبار تا پایان امسال بازسازی و آسفالت می شود.
کد خبر: ۵۰۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 07 October 2017
به گزارش تابناک سمنان، سیدعبدالمجید نژاد صفوی افزود : اکنون بیش از 30 درصد راه های ارتباطی استان سمنان نیاز به بازسازی دارد و براساس برنامه ششم توسعه تا پایان سال جاری تعداد قابل توجهی از این راه ها به صورت زیرساختی ترمیم و آسفالت می شود.

وی با بیان این که راه های ارتباطی39 روستای سمنان براساس برنامه ششم توسعه تا پایان سال 97 تکمیل و بازسازی می شود، اظهارداشت: 2 روستا در سمنان، 10 روستا در دامغان، 10 روستا در شاهرود، پنج روستا در میامی، پنج روستا در گرمسار، سه روستا در مهدیشهر، 2 روستا در آرادان، و 2 روستا در سرخه مشمول طرح توسعه و توانمندسازی روستایی در این طرح هستند.

وی خاطرنشان کرد : استان سمنان بیش از یکهزار هزار کیلومتر راه روستایی دارد که باید برای رونق کسب و کار و افزایش رفاه اجتماعی به نوسازی این راه ها توجه داشت.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان ادامه داد : در دولت تدبیر و امید میزان اعتبارات تخصیصی در بخش راه روستایی بیش از پنج درصد افزایش یافت و 30 راه روستایی این استان آسفالت و بازسازی شد.

نژادصفوی با بیان این که در دولت تدبیر و امید بیش از 16 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش راه شهری در سمنان هزینه شد، گفت : در چهارسال گذشته بیش از 200کیلومتر به میزان راه های دسترسی و امن این استان افزوده شد.

مدیرکل راه و ترابری سمنان با اشاره با طرح های در حال ساخت بخش راه این استان گفت: ساخت قطعه گرمسار- سمنان آزادراه حرم تا حرم، باند دوم محور دامغان – معلمان – جندق و سمنان – فیروزکوه تاپایان دولت دوازدهم به بهره برداری می رسد.

استان سمنان با 97 هزار و 491 کیلومتر مربع وسعت رتبه ششم را در بین دیگر استان های کشور به لحاظ وسعت دارد .همچنین 660 کیلومتر از بزرگراه 860 کیلومتری تهران – مشهد در استان سمنان واقع شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار