کاتب تأکید کرد؛
به گزارش تابناک سمنان، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت : رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در کشور نیازمند کاهش خام فروشی مواد تولیدی و راه اندازی واحدهای بسته بندی و فرآوری است.
کد خبر: ۵۰۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 08 October 2017
به گزارش تابناک سمنان، غلامرضا کاتب افزود : ارایه تسهیلات رونق تولید فقط به کاهش آمار بیکاری در سمنان منجر نمی شود بلکه باید به سایر اولویت های صنعتی برای افزایش اشتغال هم توجه کرد.

وی اظهارداشت : با وجود برخورداری استان سمنان از مواد اولیه و خام معدنی سرشار اما نبود واحدهای فرآوری و بسته بندی واحدهای تولید در افزایش آمار بیکاری در کشور تاثیر شایانی دارد.

وی خاطرنشان کرد : برای بازگرداندن واحدهای صنعتی نیمه فعال به چرخه تولید باید به مشکل نقدیندگی و بازار فروش واحدهای صنعتی هم توجه کرد و با این راهبرد می توان در کاهش آمار بیکاری نقش آفرینی کرد.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : کمبود آب یکی از چالش های اساسی در اجرا نشدن طرح های اقتصادی در نواحی و شهرک های صنعتی استان سمنان است که دولت دوازدهم باید برای رفع این معضل در کمترین زمان ممکن گام های عملیاتی بردارد.

کاتب اضافه کرد : تعداد زیادی از واحدهای صنعتی و تولیدی به دلیل کمبود آب غیر فعال شد و انتقال آب از حوزه های مختلف به این استان اجتناب ناپذیراست.

کاتب اضافه کرد : ارایه تسهیلات رونق تولید در کاهش آمار بیکاری و رونق کسب و کار در شهرستان گرمسار بسیار تاثیرگذار بوده است که این امر یکی از دستاوردهای مهم دولت نیز بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار