مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان خبر داد
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان بر لزوم آشنایی والدین و مربیان پرورشی با مزایا و معایب فضای مجازی تأکید کرد.
کد خبر: ۵۰۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 11 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، مهدی جمال پیش از ظهر امروز در همایش «صیانت از کودکان آنلاین» با موضوع نقش فضای مجازی در خانواده امن که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار شد، مأموریت و رسالت اصلی این کانون را بسیار تخصصی دانست.

وی گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت‌ها و آموزش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دلخواه و صمیمی برای کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان افزود: این کانون با 6 گروه سنی سروکار دارد و مهم‌ترین فعالیت کانون، آموزش کودکان و نوجوانان در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری است.

جمال به 19 مهرماه روز کودک و فن‌آوری‌های نوین اشاره کرد و گفت: به همین منظور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، همایش صیانت از کودکان آنلاین را با موضوع نقش فضای مجازی در خانواده امن برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: این همایش برای نخستین بار در استان سمنان و چهارمین بار در کشور برگزار شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: این همایش با هدف آشنایی والدین و مربیان پرورشی با مزایا و معایب فضای مجازی برگزار شده است.

به گزارش فارس؛ کارگاه آموزشی همایش صیانت از کودکان آنلاین با حضور 120 مربی پرورشی مدارس آموزش و پرورش شهرستان سمنان و 120 مربی پاره‌وقت و تمام‌وقت کانون پرورش فکری در حال برگزاری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار