نائب رییس اتحادیه صنف فروشندگان و دستگاههای صوتی ،‌تصویری و تلفن همراه درباره تاثیر نرخ ارز بر نرخ گوشی تلفن همراه گفت: بالا رفتن قیمت مقطعی انجام می‌شود و در بعضی مواقع با افزایش نرخ ارز و کاهش تقاضا برای خرید، افزایش قیمت نیز نخواهد بود.
کد خبر: ۵۰۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 12 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، کمال مهدی‌زاده درباره تاثیر نرخ ارز بر قیمت گوشی تلفن همراه به خبرنگار جام‌جم آنلاین گفت : تمامی واردات گوشی تلفن همراه با ارز انجام می‌شود و طبیعی است که با تک نرخی شدن قیمت دلار و یا تغییر نرخ ارز، قیمت تمام شده کالا نیز تغییر کند زیراکه مبنا نرخ ارز است.

نائب رییس اتحادیه صنف فروشندگان و دستگاههای صوتی ،‌تصویری و تلفن همراه افزود: قیمت‌ها بر اساس عرضه و تقاضا انجام می‌شود و بازار نیز رقابتی است؛ بالا رفتن قیمت مقطعی انجام می‌شود و در بعضی مواقع با افزایش نرخ ارز و کاهش تقاضا برای خرید، افزایش قیمت نیز نخواهد بود.

وی با اشاره به کنترل قیمت تلفن همراه در بازار و نیز واردات قاچاق گوشی تلفن همراه اظهار داشت: قیمت‌ها در بازار از طریق سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت،معدن،تجارت و کلیه واحدهای نظارتی رصد می‌شود. مدتی است با توجه به طرح رجیستری، قاچاق کالا نیز کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار