در کمتراز 24 ساعت ؛
به گزارش تابناک سمنان، خواستگاری که از دختر مورد علاقه اش جواب منفی شنیده بود ، او و خواهر خردسالش را ربود .
کد خبر: ۵۰۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 16 October 2017
به گزارش تابناک سمنان، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت : دیشب یک خانواده تبعه افغان در گرمسار به پلیس اطلاع داد که دو دختر 17 و شش ساله آنها ربوده شده اند .

سرهنگ ابوذر قربانی افزود : بررسی های کارآگاهان پلیس آگاهی نشان داد ربایندگان سه نفر بودند که دونفر از آنها از اقوام دور این خانواده و نفر سوم راننده آژانسی بوده که در این عمل مجرمانه همکاری کرده است .

به گفته وی ، پس از شناسایی و بازداشت راننده آژانس ، محل اختفای ربایندگان در فیروزکوه شناسایی شد ولی هنگام ورود ماموران پلیس به آن محل ، ربایندگان و دو دختر خانواده به محل دیگری نقل مکان کرده بودند .

سرهنگ قربانی افزود : با تلاش کارگاهان ، محل اختفای دوم ربایندگان در شهرستان ساوه هم شناسایی و دو خواهر در این مکان پیدا شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار افزود : این دو خواهر اعلام کردند پس از اینکه ربایندگان مطلع شدند پلیس محل اختفای دوم آنها را هم پیدا کرده ، از محل متواری شده اند .

سرهنگ قربانی با بیان اینکه این عملیات در کمتر از 24 ساعت منجر به آزادی دو خواهر شده است گفت : به تایید این خانواده ، قبول نکردن خواستگاری یکی از ربایندگان علت این ربایش بوده است .

پرونده این آدم ربایی گشوده است و تلاش پلیس برای دستگیری ربایندگان ادامه دارد .
برچسب ها: ربوده ، گرمسار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار