پدر شهید حججی در دانشگاه سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، مراسم بزرگداشت شهيد محسن حججي و شهداي مدافع حرم با حضور امام جمعه سمنان، نماينده مردم در مجلس ، خانواده شهيد حججي و خانواده هاي شهداي مدافع حرم سمنان و تعدادي از دانشجويان و... در دانشگاه سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲ 17 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، مراسم بزرگداشت شهيد محسن حججي و شهداي مدافع حرم با حضور امام جمعه سمنان، نماينده مردم در مجلس ، خانواده شهيد حججي و خانواده هاي شهداي مدافع حرم سمنان و تعدادي از دانشجويان و...در دانشگاه سمنان برگزار شد.

در این مراسم پدر شهید حججی با بیان اینکه وجود جوانانی مانند محسن حججی و غیره در جامعه غرور و عزت این کشور را ارتقا می‌دهد بیان کرد: همیشه دل‌تنگ محسن حججی هستیم ولی به رضای خداوند متعال راضی هستیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن از غصه ما خشنود شود.

خداوند بر ما منت گذاشت و این‌گونه غرورآفرین عزیز و جگرگوشه ما را به شهادت رساند

محمدرضا حججی با بیان اینکه امام حسین (ع) نیز برای پسر خود در واقعه عاشورا گریه کرد افزود: غصه از دست دادن فرزند داغی است که تا مدت‌ها نمی‌توان آن را فراموش کرد.

وی خاطرنشان کرد: خداوند بر ما منت گذاشت و این‌گونه غرورآفرین عزیز و جگرگوشه ما را به شهادت رساند که اکنون بین آحاد مردم ماندگار و عمل او الگویی برای جهان اسلام شده است.

خداوند بر ما منت گذاشت و این‌گونه غرورآفرین عزیز و جگرگوشه ما را به شهادت رساند

پدر شهید حججی با اشاره به اینکه جنگ نرم یکی از دغدغه‌های مهم محسن حججی بود تأکید کرد: شهید حججی برای انقلاب و پیروی از فرمان ولایت به سوریه رفت و شهید شد.

محمدرضا حججی اظهار داشت: هر جوانی که برای مملکت، عقاید و ناموس خود به جبهه می‌رود و به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود برای مردم عزیز و قابل‌احترام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار