به گزارش تابناک سمنان: دفتر نماینده مردم سمنان مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ،درباره حواشی روز گذشته دانشگاه این شهر توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۵۱۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵ 17 October 2017

دکتر_احمدهمتی، نماینده مردم سمنان مهدیشهر و سرخه در مجلس درباره حواشی به وجود آمده روز گذشته دانشگاه سمنان اظهار داشت: از آنجایی که بنده از خانواده شهدا و جانباز هستم حدالامکان در مراسم‌های گرامیداشت یاد شهدا و خانواده شهدا شرکت می‌کنم اما در اغلب این مراسم‌ها، جریانی افراطی با دست گرفتن مدیریت مراسم، با سخنان نامربوط از نام شهدا سوء_استفاده می‌کنند.

Image result for ‫دکتر همتی سمنان‬‎

وی افزود: روز گذشته نیز در جریان مراسم بزرگداشت شهدای_مدافع_حرم جریان افراطی که مسئولیت سخنرانی مراسم را برعهده داشت به شدت به توهین علیه نهادهای حکومتی همچون دولت، مجلس و ... پرداخت. به طور مثال مجری اعلام کرد که آیا در میان بهارستانی‌ها یک شهید_حججی وجود دارد؟ گویی حتی یک فرد انقلابی در میان نماینده‌های مجلس و یا در میان دولتمردان نیست.

همتی با بیان اینکه سوءاستفاده از نام شهدا در مراسم های مربوط به آنها توسط عده قلیلی افراطی مسبوق به سابقه است تصریح کرد: سخنران روز گذشته مراسم شهید_حججی جملاتی را به کار برد که در واقع تمامی نهادهای حکومتی را تحت الشعاع قرار می‌داد این در حالی است که تخریب نهادهای حاکمیتی، در واقع همان تخریب نظام است و تخریب نظام همان چیزی است که ترامپ و امثال آن دنبال می‌کنند.

نماینده مجلس با تاکید براینکه درصد کمی از افراطیون با متشنج کردن فضای_داخلی_کشور همان هدف آمریکایی ها و صهیونیست ها را دنبال می‌کنند، ادامه داد: این اقدامات یا از سر ناآگاهی صورت میگیرد و یا از سر آگاهی است که اگر این گونه باشد خیانت به کشور و نظام_اسلامی محسوب می شود. نظام اسلامی که شهدای بسیاری به آن تقدیم کرده ایم و همچنان این مسیر ادامه دارد.

همتی بیان داشت: نکته دیگر در این مراسم سخنان سخنران برنامه پیرامون آموزش_و_پرورش تشبیه آن به خرمشهر بود به این معنا که امروز آموزش و پرورش همچون خرمشهر به دست صدامیان افتاده است که باید فتح شود. سوال اینجاست آیا معلمان عزیز ما که با کمترین حقوق برای آموزش و پرورش تلاش و در مسیر آن خدمت می‌کنند از آمریکا و اسرائیل آمده اند؟ که انها را به صدامیان تشبیه می کنید؟ فرهنگیان عزیز کشور نیز از خانواده شهدا و ایثارگر هستند، آیا این گونه صحبت کردن درباره آن‌ها درست است؟ آیا شهدا خواهان مطرح کردن چنین مطالبی در مراسم های مربوط به خودشان بودند؟

نماینده مردم افزود: جالب این است که پس از دو ساعت سخنرانی آقایان، زمانی که خواستار تنها پنج دقیقه فرصت برای ارائه صحبت هایم بودم، این زمان در اختیار بنده قرار داده نشد و از آنجایی که پیش از این در دیگر مراسم ها شاهد چنین رویه ای بودم، ایستادم و گفتم که باید بدانید بیش از ۵۰ درصد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خانواده شهدا، ایثارگر و جانباز هستند و شما امروز در این مراسم با چنین گفته هایی از نام شهدا سوء_استفاده می‌کنید.

وی خاطرنشان کرد: جالب اینجا است که این افراد بلافاصله در فضای_مجازی به دروغ پردازی‌ پرداختند و اعلام کردند که بنده از لفظ داعش و آمریکایی استفاده کرده ام این در حالی است که صوت اعتراضات بنده در آن مراسم که این گفته های دروغ را تکذیب می کند موجود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار