عذرخواهی پدر شهید حمزه از پدر شهید حججی:
به گزارش تابناک سمنان، پیرو اقدام توهین‌آمیز نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم استان سمنان، محمدحسن حمزه در نامه‌ای به رسانه‌ها اظهار داشت: آیا روش اعتراض دکتر همتی به مجری در گفتن مطلبی که ممکن است به‌جا نباشد اما صحت دارد... درست بود؟ " آمده است: متأسفانه این سنگ بنایی می‌شود که دامن نماینده مردم سمنان را هم می‌گیرد.
کد خبر: ۵۱۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 18 October 2017

به گزارشتابناک سمنان، پیرو اقدام خلاف عرف نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم استان سمنان، محمدحسن حمزه در نامه‌ای به رسانه‌ها اظهار داشت: آیا روش اعتراض دکتر همتی به مجری در گفتن مطلبی که ممکن است به‌جا نباشد اما صحت دارد... درست بود؟ " آمده است: متأسفانه این سنگ بنایی می‌شود که دامن نماینده مردم سمنان را هم می‌گیرد.

در متن این نامه می‌خوانیم:

به خاطر موضوع نماینده محترم سمنان، همان شب خواب از چشمم ربوده شد. مجلس منسوب به شهدا بود و مجری، از رزمندگان مدافع حرم، مهمان جلسه خانواده شهیدی که امام خامنه‌ای فرمودند حججی حجت خدا بر ما بود.


زمان این مراسم مصادف با شام غریبان امام سجاد (ع) بود و مسئولان حاضر، امام‌جمعه سمنان آیت‌الله سید محمدشاه چراغی و ...حضار جلسه، دانشجویان مشتاق دیدار خانواده شهید حججی و... بودند.

حضور پررنگ مسئولان استان سمنان و نماینده شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر که خود از جانبازان و برادر شهید است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است :

آیا روش اعتراض دکتر همتی به مجری در گفتن مطلبی که ممکن است به‌جا نباشد اما صحت دارد... درست بود؟ ": متأسفانه این سنگ بنایی می‌شود که دامن نماینده مردم سمنان را هم می‌گیرد.

آیا روش اعتراض دکتر همتی به مجری درست بود؟/ متأسفانه این سنگ بنایی می‌شود که دامن نماینده مردم سمنان را هم می‌گیرد.

یعنی در سخنرانی‌های او که حتماً مخالفانی دارد یکی مثل ایشان بلند می‌شود و با جاروجنجال و فریادهای گوش‌خراش، سخنران و اهل مجلس را آمریکایی و مزخرف خطاب می‌کند آنجاست که خود همتی مانند دیشب تعادل روحی‌اش به هم بخورد و تسلط بر اعصاب نداشته باشد و کسوت نمایندگی یک مرکز استان را آلوده هوا و هوس جناحی کند!!!!!

در این نامه گفته‌شده: متأسفانه از ماست که بر ماست!شهدا شرمنده‌ایم.

پدر شهید حمزه ضمن عذرخواهی از خانواده شهید حججی در این نامه افزوده است: نماینده ولی‌فقیه جناب استاد اخلاق شاه‌چراغی از شما معذرت می‌خواهیم ؛خانواده شهدا بخصوص مدافعین حرم روسیاهیم...

این نتیجه یک انتخاب عجولانه و بی تدبیرانه امثال ماهاست که سال‌ها است تحملش می‌کنیم.

و در پایان این نامه می‌خوانیم:

خدایا وحدت و همدلی و یکپارچگی را در مردم قهرمان ایران اسلامی روز بروز افزون کن.

پدر شهید مدافع حرم-حمزه

Image result for ‫پدر شهید حمزه‬‎

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار