رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تخصیص 110 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای سامانه های نوین آبیاری در باغات و مزارع کشاورزی استان در سال جاری خبر داد .
کد خبر: ۵۱۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ 19 October 2017
علی اکبر متقی‌فرد در گفتگو با تابناک قزوین با اعلام این خبر افزود: با تخصیص این میزان اعتبار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های تابعه باید به موقع در جهت اجرای 21 هزار هکتار از اراضی کشاورزی به سامانه نوین آبیاری که پیشرفت فیزیکی بین  16 تا 40 درصد دارند اقدام کنند.
وی اظهار کرد : با توجه به محدودیت منابع آبی باید در تعادل بخشی سفره های زیر زمینی همسو  هم گام با وزارت نیرو باشیم و تعامل و همکاری مستمری برای این امر داشته باشیم .
 متقی فرد بر لزوم اهمیت اجرای سامانه های نوین آبیاری در باغات و مزارع استان و همچنین طرح تجمیع اراضی برای این امر در راستای توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد .
وی در ادامه به ضرورت احیای دشت قزوین بعنوان قطب  بی نظیر کشاورزی کشور اشاره کرد و اظهار داشت : ستاد احیا دشت قزوین تشکیل شده است که اهداف آن باید با سیاست های وزارت متبوع و کشور همسو باشد .
متقی فرد تصریح کرد : برای احیا دشت قزوین که متاسفانه در سال گذشته خسارت های زیادی به منابع آبلی آن ایجاد شده باید تلاش کنیم .
برچسب ها: تابناک ، قزوین ، متقی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
خنده داره در پی سفر سال گذشته ریاست جمهوری یه درخواست برای توسعه باغ زیتون دادیم که سر جمع با 4 میلیون حل میشه پیامک اومد بریم جهاد کشاورزی رفتیم چنان سنگ قلابمون کردن که به سرمون زد همونم داریم آتیش بزنیم خودمونو راحت کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار