مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان;
در چهار سال گذشته بالغ‌بر 22 پروژه شاخص در حوزه تربیت‌بدنی در استان سمنان به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۵۱۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 21 October 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه در چهار سال گذشته بالغ‌بر 22 پروژه شاخص در حوزه تربیت‌بدنی در استان سمنان به بهره‌برداری رسیده است گفت : با افتتاح این پروژه‌ها میزان قابل‌توجهی از سرانه‌های ورزشی در سراسر استان سمنان افزایش‌یافته است.

وی تصریح کرد: تاکنون بالغ‌بر 40 هزار و 556 مترمربع به سرانه ورزشی استان سمنان اضافه‌شده است.

فتاحی با تأکید بر لزوم گسترش و توسعه ورزش‌های همگانی در سراسر استان به‌ویژه مناطق محروم تصریح کرد: توسعه ورزش‌های همگانی زمینه‌ساز افزایش روحیه شادابی و نشاط در مردم می‌شود و این مهم یکی از عوامل موفقیت در امور روزمره زندگی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان کاهش آسیب‌های اجتماعی را وابسته به توسعه ورزش‌های همگانی دانست و اضافه کرد: امروزه هجمه‌های گسترده‌ای از سوی دشمن در ابعاد فرهنگی و اجتماعی به ملت ایران وارد می‌شود که ورزش می‌تواند یکی از راهکارهای مؤثر برای مقابله با این هجمه‌ها باشد.

وی با اشاره به کسب مدال‌های افتخار از سوی ورزشکاران استان سمنان در سطوح مختلف استانی، ملی و بین‌المللی گفت : استان سمنان تاکنون رتبه خوبی را در حوزه ورزش‌های قهرمانی در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار