خباز:
استاندار سمنان با بیان اینکه رفتنش از سمنان هنوز قطعی نشده است، گفت: تاکنون 3 گزینه برای استانداری سمنان اعلام شده است ولی هیچ یک از آنها قطعی نیست.
کد خبر: ۵۱۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 21 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار قومس با بیان اینکه هنوز رفتن یا ماندنم در استان سمنان قطعی نیست، گفت: روال کار برای تعیین استاندار بدین صورت است که هیئت دولت پس از دعوت استانداران و شنیدن برنامه هایشان در این خصوص تصمیم گیری می کند.

استاندار سمنان اظهار کرد: بعد از اعلام برنامه های استانداران در هیئت دولت، وزیران در خصوص ابقا یا رد آنها مشورت می کنند و اگر رای بر ماندن او داده شود توصیه های رئیس جمهور در خصوص وظایف مربوطه به استاندار صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه زمان اعلام نتیجه نهایی در این خصوص مشخص نیست، گفت: یکشنبه ها و چهارشنبه ها هیئت دولت تشکیل جلسه می دهد و در این خصوص بررسی های لازم را انجام می دهد، چهارشنبه که گذشت لذا باید منتظر جلسه یکشنبه بمانیم تا تصمیم آنها مشخص شود.

خباز در خصوص معرفی گزینه های احتمالی برای استانداری سمنان نیز گفت: 3 گزینه برای استانداری سمنان اعلام شده است ولی هیچکدام آنها قطعی نیست.

استاندار سمنان با بیان اینکه اصلی ترین گزینه معرفی شده آقای عبوری است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که هیئت دولت این گزینه را تصویب و صدا و سیما آنرا اعلام نکند، هیچ چیز قطعی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار