دکتراحمدهمتی ؛
به گزارش تابناک سمنان، نشست خبری نماینده مردم شریف شهرستان های سمنان،مهدیشهر و سرخه با حضور خبرنگاران در خانه مردم (دفتر نماینده) برگزارشد.
کد خبر: ۵۱۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹ 21 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، دکتر احمدهمتی ، رشد و تقویت افراط گرایی در منطقه و تفرقه افکنی را از اهداف دشمنان برشمرد که آنرا مقدمه ای برای تجزیه ی کشورهای اسلامی دانست.

همتی وحدت و اتحاد در کشور را رمز شکست دشمنان در اهداف آنان دانست و گفت:هر اقدامی در کشور که به وحدت و همگرایی در جامعه آسیب بزند خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریختن است و آسیب های جبران ناپذیری به کشور خواهدزد.

وی لازمه رسیدن به وحدت را ملاک قرار دادن قانون و قانونگرایی تحت اوامر و منویات رهبر معظم انقلاب دانست که رمز موفقیت و اعتلای نظام اسلامی میباشد.

دکتر همتی ضمن ادای احترام و سلام و درود خدا به شهید حججی گفت؛ شهید وشهادت همیشه عامل وحدت است.

نماینده سمنان ، حضرت آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان را بعنوان محور وحدت در استان سمنان یادکرد و افزود :خوشبختانه مجموعه ی استان در جهت همدلی و همگرایی قرار دارد.

وی همچنین در پاسخ به پرسش تعدادی ازخبرنگاران در خصوص حاشیه های مراسم دانشگاه سمنان ابرازداشت:من خودم یکی از مخالفان سلفی در مجلس بودم لذا نباید این موضوع به کل نمایندگان تعمیم داده میشد.

وی در ادامه گفت: قاطبه ی ملت بزرگ ایران انقلابی هستند واگر غیر ازاین بود فقط یکی از اتفاقات بوجود آمده در کشور می توانست نظام ما را با چالش جدی مواجه کند لیکن با عنایت به قرار گرفتن ملت انقلابی ایران در پشت نظام اسلامی ،دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند.

نماینده سمنان با بیان اینکه بنده به هیچ دولت یا فرد وگروهی تعصب ندارم و هرجا اشکال و ضعفی را احساس کنم ، یادآورخواهم شد افزود؛واقعیت این است که دولت در شرایط سختی کشور را تحویل گرفته ، وضعیت تورم بیش از 44 درصدی، رشد اقتصادی منفی 6.8، بدهی 800هزار میلیاردی دولت، پروژه های نیمه‌تمام، کاهش صادرات، روند نزولی تولید و صادرات نفت تنها بخشی از این مشکلات بوده که بتدریج در حال سامان یافتن است.

دکترهمتی در خصوص تغییراحتمالی استاندارسمنان گفت:بعنوان نماینده مردم نظرات خود را در خصوص ملاک های استاندار گفته ام ؛قانونگرایی،استفاده ازنیروهای بومی و تلاش برای اجرایی شدن انتقال آب خزر که مهمترین خواسته ی من از استاندارجدیدخواهدبود.

وی همچنین موارد مطرح شده درخصوص «مهدی عبوری»یکی از گزینه های جدّی استانداری سمنان گفت:اینکه گفته می شود آقای لاریجانی پیگیر استانداری ایشان برای سمنان بوده اند را با اطلاع تکذیب کرده و آنرا غیرممکن می دانم.

دکترهمتی یادآورشد با توجه به تفکیک قوا در کشور، صراحتا از قول نماینده جهت تعیین استاندار حرفی مطرح شود چندان مناسب نمی باشد اما این بدان معنا نیست که پیگیری ، مذاکره و اقدامات لازم در اینخصوص صورت نمی گیرد لذا قطعا در جایگاه نماینده مردم پیگیری های لازم را انجام خواهم داد.

نماینده مردم سمنان،مهدیشهر وسرخه در مجلس شورای اسلامی همچنین گزارشی از موضوعات در حوزه انتخابیه شامل؛ قطارحومه ای تهران – سمنان(ادامه ازگرمسار) ،بیمارستان 85تختخوابی مهدیشهر،فاتک شیمی،قطاربرقی،آزادراه حرم تاحرم حدفاصل گرمساربه سمنان،فرودگاه سمنان،خودروسازی فردا،محصول جدید شرکت عقاب افشان (وَن)،تیراژه ماشین و…. که به اشتغازایی فراوان در منطقه منجر می شود ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار