محسن هاشمی رفسنجانی مطرح کرد:
رئیس شورای شهر تهران به مردم شهر تهران اطمینان داد که در صورت مشاهده فساد در شهرداری با آن برخورد خواهد کرد و رویه مدیریتی گذشته در شورا برای همسو شدن با شهرداری برای تخلفات تکرار نخواهد شد و گفت: در حال حاضر مقابله با فساد سیاست مشترک شورا و شهرداری است.
کد خبر: ۵۱۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲ 21 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، محسن هاشمی رفسنجانی در گفت و گو با خبرنگار انتخاب، در پاسخ به این پرسش که با توجه به شرایط مالی شهرداری در تامین درآمدها، رویه شورا در مواجه با فسادهای احتمالی چه خواهد بود، تاکید کرد: اگر همدلی میان شهرداری و شورا وجود داشته باشد مقابله با فساد موضوع آسانی است اما اگر شهرداری بخواهد گریزی بزند و قوانین را به گونه ای تنظیم و اجرایی کند تا درآمد بیشتری به سبک و سیاه سابق کسب کند، رویه متفاوت خواهد بود.

با هرگونه فساد احتمالی در شهرداری برخورد می‌کنیم/ مردم مطئمن باشند که مدیریت گذشته تکرار نخواهد شد/ تشکیل کمیته بررسی «ممنوع التصویری نجفی» و «احتمال دعوت از رییس صداسیما برای ادای توضیحات»

وی ادامه داد: در حال حاضر تعاملات شهرداری با شورا به گونه ای است که می خواهد مانع قانون گریزی شود و رویه مقابله با فساد سیاست مشترک است.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به این سوال که در ریاست شورای شهر تهران در دورههای پیشین در بروز تخلفات نقش داشته است، چه میزان به مردم اطمینان می دهید که این رویه در آینده تکرار نشود، گفت: شورای شهر تهران در دور پنجم رویه ضد فساد خود را ادامه خواهد داد، ما همانند گذشته عمل نخواهیم کرد و در صورت مشاهده فساد با آن مقابله می کنیم. مردم نگران نباشند.

محسن هاشمی درپاسخ به سئوالی در مورد شایعه ممنوع التصویری شهردار تهران در تلویزیون، از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی این شائبه در رسانه ملی خبر داد .

رییس شورای شهر همچنین اعلام کرد که در صورت درست بودن این گمانه و شائبه، احتمالا از رئیس سازمان صدا و سیما برای ادای توضیحات به شورای شهر دعوت به عمل آوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار