مدیر صنایع جهاد کشاورزی استان سمنان:
مدیر صنایع جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور مجوز برای چهار واحد کشاورزی در استان خبر داد و گفت: با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال ۱۵۳ نفر در بخش کشاورزی فراهم می شود.
کد خبر: ۵۱۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 22 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، رحمت الله کاشی ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه با راه اندازی چهار واحد بخش کشاورزی جدید در استان سمنان زمینهاشتغال ۱۵۳ نفرفراهم می شود، ابراز داشت: این واحدها برای تولید این میزان محصول، ۷۳ هزار و ۵۴۹ تن از انواع مواد خام زراعی و دام و طیور را مصرف می‌کنند.

رحمت الله کاشی مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

وی با بیان اینکه در صورت بهره‌برداری کامل از این واحدها، سالانه ۳۶هزار تن به ظرفیت فرآوری انواع محصولات کشاورزی و دامی در استان سمنان افزوده می شود، ابراز داشت: این واحدها برای تولید این میزان محصول، ۷۳ هزار و ۵۴۹ تن از انواع مواد خام زراعی و دام و طیور را مصرف می‌کنند.

مدیر صنایع جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه سه مورد از صدور مجوزها در بخش دام و طیور و یک مجوز نیز در بخش زراعی است، ابراز داشت: ۱۹۷ هزار میلیون ریال سرمایه گذاری ثابت و ۶۸ هزار میلیون ریال سرمایه در گردش این واحدهای تولیدی پس از بهره برداری کامل خواهد بود.

کاشی ادامه داد: از مجموع سرمایه ثابت پیش بینی شده برای راه‌اندازی این واحدها، ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در بخش دام و طیور بوده و پنج میلیاردریال نیز در بخش زراعی خواهد بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار