استاندار سمنان:
استاندار سمنان با بیان اینکه امروز پاسداری از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس وظیفه آحاد ملت است، گفت: استکبار جهانی با وجود نیروهای مسلح نمی تواند هیچ اقدامی انجام دهد.
کد خبر: ۵۱۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 22 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد رضا خباز امروز در مراسم تحلیف دانشجویان وظیفه اعزامی یگان پدافند هوایی سمنان به میزبانی فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان ضمن بیان اینکه با وجود ارتش قدرتمند جمهوری اسلامی ایران، استکبارجهانی نمی تواند در برابر ملت ما کوچکترین اقدامی انجام دهد، ابراز داشت: کسانی که برای تمامیت ارضی و حفظ دستاوردهای ارزشمند این سرزمین تلاش می کنند در واقع در مسیر امام حسین(ع) گام بر می دارند.

استانداری سمنان - کراپ‌شده - کراپ‌شده

وی بابیان اینکه امنیت امروز را مدیون خون شهدا و ایثارگران انقلابی هستیم، افزود:راه و شیوه امام حسین (ع) روز به روز درجهان گسترش یافته است و این مهم می طلبد تا ادامه دهنده زنجیره حرکت ایشان باشیم و در مسیر عزت و سربلندی ایران بزرگ حرکت کنیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران یک افتخار محسوب می شود، ابراز داشت : حضور سربازان درپادگان ها موجب آسایش و آرامش ملت بزرگ ایران است و امروز به برکت نیروهای حفاظتی، ایران یکی از قدرتمندتریننظام های منطقه به شمار می رود که معادلات دشمن را بر هم می زند.

خباز در ادامه تصریح کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت وسربلندی قرار دارد به پاس رشادت های۲۲۰ هزار شهید و دلاوری های ایثارگران است که باید با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری و اقتدا به سید الشهدا مسیر پاسداری از مرزهای ایران را در پیش گیریم.

اجرای رژه دانشجویان وظیفه اعزامی یگان پدافند هوایی سمنان از جمله حواشی این مراسم بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار