رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت نام یک هزار و 338 واحد تولیدی استان در سامانه بهین یاب جهت دریافت تسهیلات خبر داد.
کد خبر: ۵۱۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 23 October 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، بهروز اسودی در هشتاد و دومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اعلام این خبر گفت: واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات فقط تا 15 آبان ماه فرصت ثبت نام در سامانه بهین یاب را دارند.

وی افزود: تاکنون پرونده 791 واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از پنج هزار و 100 میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده است که 255 واحد مربوط به بخش صنعت و 536 واحد مربوط به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه بانک‌ها باید در عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات به واحدها شتاب کنند، اظهار کرد: امسال 62 واحد تولیدی به ارزش 285 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید از بانک‌ها دریافت کرده‌اند.

اسودی خاطرنشان کرد: در این نشست درخواست 56 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان که در سامانه بهین یاب ثبت نام نموده‌اند بررسی که از این تعداد 41 طرح به ارزش 150 میلیارد ریال از بخش کشاورزی و 15 طرح به ارزش 336 میلیارد ریال از بخش صنعت است که با معرفی به بانک‌ها و پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال 278 نفر فراهم می‌گردد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار این کارگروه گفت: در این جلسه همچنین مشکلات و موانع بانکی، مالیات، تأمین اجتماعی و زیربنایی چهار واحد تولیدی روناس کاشی، تیراژه رنگ پارس، لبنیات دهکده و فولاد کویر بررسی شد.

اسودی تصریح کرد: در هشتاد و یک جلسه قبلی این کارگروه مشکلات 468 واحد تولیدی استان بررسی شده است که در جهت رفع موانع، یک هزار و 157 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است و 57 درصد مصوبات نیز اجرایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار