معاون فرماندهی انتظامی سمنان مطرح کرد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان با تأکید بر اینکه زائران اربعین حسینی از هم‌اکنون مقدمات سفر را آغاز کنند، گفت: داشتن گذرنامه معتبر حداقل با شش ماه اعتبار شرط لازم برای خروج از کشور و شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین است.
کد خبر: ۵۱۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 23 October 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین پیوندی اظهار کرد: زائران اربعین حسینی (ع) از هم‌اکنون مقدمات سفر را آغاز کنند.

وی با بیان اینکه شرط لازم برای خروج از کشور داشتن گذرنامه معتبر با حداقل شش ماه اعتبار است، افزود: همکاران من در پلیس گذرنامه همه‌روزه از ساعت 7:30 الی 20 شب پاسخگوی عزیزان هستند و در دفاتر پلیس +10 نیز از ساعت 8 صبح تا 16 نسبت به تحویل مدارک و صدور گذرنامه در کمترین زمان ممکن اقدام می‌کند.

معاون اجتماعی، فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه اخذ ویزا ازجمله شروط لازم برای ورود به کشور عراق است، گفت: در تهران در دفتر سفارتخانه عراق در میدان ولیعصر (عج) و چهار آژانس دیگر و نیز در 12 استان دیگر، ویزا و روادید صادر می‌شود.

پیوندی خاطرنشان کرد: صدور ویزا، مبلغ و فرایند آن بر عهده سفارتخانه عراق و وزارت امور خارجه است و درواقع پلیس هیچ‌گونه دخل و تصرفی در آن ندارد. امکان صدور ویزا به‌صورت انفرادی و گروهی وجود دارد که توصیه پلیس؛ اخذ ویزای انفرادی است.

وی بیان کرد: در حال حاضر، مرزهای مهران، چزابه و شلمچه فعال هستند و زائران عزیز ایرانی می‌توانند از هر کدام از مرزها تردد کنند، اتباع بیگانه و خارجی صرفاً از مرز شلمچه اجازه خروج دارند.

این مقام انتظامی گفت: همکاران من در پلیس امنیت در کنسولگری‌های ایران در شهرهای نجف، بغداد و کربلا جهت تسریع در صدور اسناد مفقودی عبوری در خدمت زائران عزیز خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار