نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین تظاهراتی به نفع اسلام است، گفت: پیاده‌روی اربعین از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۱۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷ 23 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه اربعین حسینی اظهار کرد: حضور پرشور انسان‌ها نه تنها شیعیان بلکه از همه ادیان در راهپیمایی بزرگ اربعین قابل تقدیر و ستایش است.

وی ادامه داد: این حضور عشق به امام حسین (ع) است و این عاشقی بسیار زیبایی دارد، آن‌هایی که به زیارت کربلا از طریق پیاده‌روی اربعین می‌روند یک وظیفه‌ دارند و کار بزرگی انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ پیاده‌روی اربعین تظاهراتی به نفع اسلام است، تصریح کرد: این پیاده‌روی یک‌جور تظاهرات است که انجام می‌شود؛ مردم باید به این زائران اربعین کمک مالی و برایشان دعا کنند که با سلامتی بروند و برگردند.

شاهچراغی با بیان اینکه ما که پشت سنگر اجتماع بزرگ پیاده‌روی اربعین هستیم باید به زائران کربلا در این اجتماع بزرگ کمک مالی کنیم، اضافه کرد: این کار مهمی است که باید انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه پیاده‌روی اربعین از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی در ایران برکات زیادی به همراه داشته و یکی از آنها همین پیاده‌روی عظیم اربعین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار