مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا:
به گزارش تابناک سمنان، مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به شکست دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی ایران گفت: ترامپ و نظام سلطه اقداماتی انجام می‌دهند تا شکست خود را کمرنگ نشان دهند.
کد خبر: ۵۱۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 24 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، سردار حسین دهقان مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا شامگاه دوشنبه 1 آبان ماه در تجمع بزرگ مدافعان حرم استان سمنان در حسینیه اعظم مهدی‌شهر گفت: در این مدت به طور مستقیم و تمام عیار نظام سلطه را در مقابل خود دیدیم که نظام سلطه هیچ‌گاه حاضر به پذیرش نظام اسلامی نبوده و نخواهد بود.

وزیر سابق دفاع با اشاره به نمونه‌هایی از دشمنی‌های دشمنان استکباری علیه ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران هرگز جنگ‌های تروریستی و ترور شخصیت‌های برجسته کشور را از سوی استکبار و آبادی آن فراموش نمی‌کند.

سردار دهقان با بیان اینکه دشمنان همواره برنامه‌ریزی‌ کرده‌ است تا نظام اسلامی را براندازی کند عنوان کرد: دشمنان هیچ‌گاه از تلاش برای براندازی و استحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی دست بر نداشتند.

وی با اشاره به شکست دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز شاهد تلاش دشمنان برای استحاله فرهنگی کشورمان هستیم که منجر به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم شده است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان برای کمک به جبهه مقاومت اضافه کرد: امروز جریانی که بر منطقه حاکم است؛ همان جبهه مقاومت است.

سردار دهقان با یادآوری اینکه البته جبهه باطل نیز برای مقابله با جبهه حق به سمت اتحاد و انسجام پیش می‌رود گفت: امروز اگر جبهه مقاومت در برابر جبهه استکبار با صلابت و مقاوم بوده و استحکام داشته باشد؛ در این صورت به دلیل ایمان و باور عمیقی که دارد؛ تسلیم خواسته‌های دشمن نمی‌شود.

وزیر سابق دفاع با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی مرزهای اندیشه ملت‌های جهان را در نوردیده است؛ شکل‌گیری حشد الشعبی را بر اساس نفوذ انقلاب اسلامی دانست.

سردار دهقان اضافه کرد: امروز رئیس جمهور جدید و سیاست مدار و کاسب و جاهل آمریکا با پررویی علیه ملت ایران سخن به میان می‌آورد.

وی با بیان اینکه فریادها و نهیب‌های ترامپ برآمده از قدرت نیست گفت: امروز چهار دهه از تلاش‌های دشمنان برای براندازی انقلاب کشورمان می‌‌گذرد اما شاهد شکست آنان بوده‌ایم و این شکست قابل جبران نیست، افزود: برای همین نیز ترامپ و نظام سلطه اقداماتی انجام می‌دهند تا شکست خود را کمرنگ نشان دهند.

سردار دهقان با اشاره به اهمیت حضور جمهوری اسلامی ایران در دفاع از جبهه مقاومت در کشورهای منطقه، داعش را مولود آمریکا خواند و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران پرچم مبارزه صریح، شفاف، علنی و قدرتمندانه با جریان‌های تروریستی و تکفیری را بلند کرده است.

برچسب ها: سردار دهقان ، ترامپ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار