جانشین فرماندهی سپاه پاسداران کشور:
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران گفت: استکبار جهانی با تغییر ماهیت بردگی در عصر حاضر ملتها را به زیر یوغ بندگی می برد و این خون شهدای ما به جهانیان درس ایستادگی دربرابر ظلم و بردگی داده است.
کد خبر: ۵۱۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 25 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک؛در یادواره بزرگ شهید شاخص کشور، شهید محمد سعید جعفری که در حسینه ثارالله شهر کرمانشاه برگزار شد ،سردار حسین سلامی افزود: افتخار من این است که هم اکنون در بین مردمی هستم که در دروان جنگ تحمیلی با فدا کردن جوانان و جان و مال خود از کیان ایران اسلامی دفاع کردند . 

وی خاطر نشان کرد: این مراسم برای گرامی داشت سید محمد سعید جعفری شهیدی آگاه و خط شکن است که هم اکنون به عنوان شهید شاخص کشور الگوی مناسب و ارشمندی برای جوانان به ویژه شهدای مدافع حرم است .
 
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران تصریح کرد : بیش از چهار دهه است که انقلاب اسلامی ایران تحت تهاجم استکبار جهانی به روش های مختلف جنگ تحمیلی ،جنگ نرم ،انواع تحریمهای ناعادلانه ،تهاجم فرهنگی است ولی این مردم با نثار خون عزیزان و پایبندی به آرمانهای انقلاب و نظام از همه آنها سر بلند بیرون آمده اند .

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران گفت: استکبار جهانی با تغییر ماهیت بردگی در عصر حاضر ملت‌ها را به زیر یوق بندگی می‌برد و تنها راه آگاهی از آن تمسک جستن به خون شهدا است.
سردار سلامی در یادواره بزرگ شهید شاخص کشور، شهید محمد سعید جعفری که در حسینه ثارالله شهر کرمانشاه برگزار شد 

سردار سلامی گفت: افتخار من این است که هم اکنون در بین مردمی هستم که در دروان جنگ تحمیلی با فدا کردن جوانان و جان ومال خود از میان ایران اسلامی دفاع کردند. 

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران ادامه داد: این مراسم برای گرامی داشت سید محمد سعید جعفری شهیدی آگاه و خط شکن است که هم اکنون به عنوان شهید شاخص کشور الگوی مناسب و ارشمندی برای جوانان به ویژه شهدای مدافع حرم است.

وی اظهار داشت: بیش از چهار دهه است که انقلاب اسلامی ایران تحت تهاجم استکبار جهانی به روش‌های مختلف جنگ تحمیلی، جنگ نرم، انواع تحریم‌های ناعادلانه، تهاجم فرهنگی است که با مردم ایران با نثار خون عزیزان و پایبندی به آرمان‌های انقلاب و نظام از همه آن‌ها سر بلند بیرون آمده اند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار