مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان;
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از نصب پلاک ماندگار بر سردر خانه پدری دکتر روحانی در سرخه خبرداد.
کد خبر: ۵۱۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 25 October 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدحسین خواجه بیدختی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از سفر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور به سمنان خبر داد و گفت : معاون رئیس جمهور عصر امروز چهارشنبه به منظور بازدید، افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه به استان سمنان سفر می کند.


وی با بیان اینکه نصب پلاک ماندگار بر روی سردرب منازل چهره های برجسته علمی، فرهنگی، هنری و...چند سالی است از سوی میراث فرهنگی در سراسر کشور انجام می شود افزود: دکتر حسن روحانی یکی از برجسته ترین شخصیت های علمی و سیاسی کشور و استان سمنان است لذا نصب این پلاک ماندگار بر سردر خانه پدری رئیس جمهور در زادگاهش سرخه انجام می شود.


وی با اشاره به جایگاه رئیس جمهور به عنوان دومین مقام کشور و یکی از مبارزان و یاران امام راحل که از نخستین روزهای نهضت انقلاب اسلامی بنیانگذار کبیر انقلاب را همراهی می کردند تصریح کرد: به همین منظور موزه رئیس جمهور روحانی در خانه تاریخی حشمت اللشکر سرخه راه اندازی می شود.


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با بیان اینکه سفر معاون رییس جمهور به استان دو روزه انجام می شود گفت: سفر دکتر مونسان از بعدازظهر امروز با ادای احترام به شهدای سرخه آغاز می شود.


وی از حضور در شورای توسعه و آبادانی شهرستان سرخه به عنوان یکی دیگر از برنامه های مونسان در سرخه نام برد و گفت: بازدید از خانه تاریخی حشمت اللشکر سرخه و بافت تاریخی و مسجد تاریخی امام سمنان، افتتاح پروژه گردشگردی خانه تاریخی کلانتر سمنان و شرکت در یک برنامه خبری از برنامه های روز اول سفر معاون رئیس جمهور است.


خواجه بیدختی، از کلنگ زنی فاز دو توسعه مجتمع گردشگری ایرانیان در روز پنجشبه با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در سمنان خبر داد و گفت: بازدید از مجتمع گردشگری ققنوس و حضور در ستاد اقتصاد مقاومتی استان و...از دیگر برنامه های دکتر مونسان در دومین روز سفر به استان سمنان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار