احمد همتی:
به گزارش تابناک سمنان، نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر درمجلس بابیان اینکه افزایش آمادگی در برابر دشمن پیشگیری مقدم بر درمان است، گفت: دروغ و تهمت مهمترین عامل از بین رفتن اعتماد و وحدت عمومی است.
کد خبر: ۵۱۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 28 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی صبح شنبه در رزمایش پدافند غیرعامل استان سمنان به میزبانی دبیرستان کوثر سمنان مهمترین عامل از بین رفتن اعتماد و وحدت عمومی را دروغ و تهمت برشمرد و ابراز داشت: هر عاملی که اعتماد و وحدت عمومی را خدشه دار کند خطرناک ترین عامل برای پدافند غیر عامل کشور محسوب می شود لذا افرادی که به صورت فردی یا سازمان دهی شده خلاف اهداف پدافند غیر عامل حرکت می کنند بزرگترین ضربه را به اتحاد کشور وارد می کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن از آشوب و نا امنی در منطقه و کشورهای مسلمان برای پیاده سازی اهداف خود استفاده می کند،افزود: با مهار افرادی اقلیتی که باعث خدشه دار شدن وحدت و اعتماد عمومی می شوند می توان ستون هایی را در کشور بنا کرد تا هیچ کشوری نتواند به کشور حمله کند.

عضو خانه ملت با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه نیز ذکر شده که تمام بخش های اجرایی باید در پدافند غیر عامل شرکت کنند، ابراز داشت: علاوه بر نقش مسئولان اجرایی و دولتمردان، مردم و به ویژه دانش آموزان نیز باید در پدافند غیرعامل نقش موثر داشته باشند و بی شک اگر همه ارکان یک نظام هماهنگ با یکدیگرعمل کنند این کشور از همه نظر تضمین شده لذا باید در وهله نخست در جلب اعتماد مردمی کوشا باشیم.

همتی بابیان اینکه پدافند غیرعامل پیچیده ترین و اساسی ترین اصلی است که باید همه افراد به آن اهتمام کافی داشته باشند، تصریح کرد: طبق اصل پیشگیری مقدم بر درمان، پدافند غیرعامل همان بحث پیشگیری است لذا باید همه منافذی که باعث آسیب به کشور می شود را بسته و آثار سوء آن را به حداقل برسانیم.

وی افزود: با ترسیم شرایطی که در مقابل دشمن تا دندان مسلح که به هیچ اصولی پایبند نیست، قرار داریم باید خود را برای نبرد آماده و علمی ترین برنامه را در کشور اجرا کنیم.

همتی با بیان اینکه از مظلوم در هر نقطه از گیتی دفاع می کنیم و این ادعا قطعا دشمنانی را به همراه خواهد داشت، تاکید کرد: دشمنان سر سخت با تمام توان خود وارد کارزا شده اند و ما نیز باید با تمام توان خود در مقابل آن ها بایستیم که این مهم می طلبد تا از آمادگی بالایی برخوردار باشیم به نحوی که آن ها از این آمادگی بهراسند و اندیشه تهاجم و توطئه علیه کشور را به ذهن خود راه ندهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار