رئیس پلیس راه استان سمنان:
رئیس پلیس راه استان سمنان از واژگونی و حریق خودرو پراید در ۱۰ کیلومتری محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: بر اثر شدت حادثه سه نفر جان باختند.
کد خبر: ۵۱۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 29 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه واژگونی پراید و ایجاد حریق فوت سه سرنشین این خودرو را در سپیده دم روز یک شنبه رقم زد، در بیان جزئیات حادثه، ابراز داشت: این حادثه در ساعت ۵:۱۴ روز یک شنبه در ۱۰ کیلومتری محور دامغان-سمنان به وقوع پیوست که علت حادثه در دست بررسی است.

کراپ‌شده - سرهنگ حسن خسروجردی فرمانده پلیس راه استان سمنان

وی ضمن بیان اینکه با وقوع این حادثه بلافاصله نیروهای امدادی شامل اورژانس و آتش نشانی در صحنه حاضر شدند، افزود:افراد جان باخته به سردخانه بیمارستان ولایت دامغان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه ۵۷ درصد سوانح رانندگی را بی توجهی به جلو شامل می شود، ابراز داشت: خستگی و خواب آلودگی، صحبت با تلفن همراه و خوردن و آشامیدن راننده در هنگام رانندگی از مهم ترین عوامل بروز این حوادث به شمار می رود.

خسروجردی با بیان اینکه ۴۴ درصد حوادث رانندگی در استان سمنان واژگونی خودرو است، تاکید کرد: بعد از هر یک ساعت رانندگی استراحت یک ربع می تواند خواب و خستگی را از چشم بزداید و همچنین به راننده ها توصیه می کنیم با توجه به یکنواختی محورهای استان به محض احساس خستگی و خواب آلودگی بلافاصله در اولین زائر سرا و یا پارکینگ توقف و بعد از استراحت طی مسیر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار