فرماندار:
فرماندار شاهرود با بیان این که بیش از 11 میلیارد ریال برای ایجاد جاده جیلان- میامی مصوب شده است، گفت: راه اندازی این راه مواصلاتی در افزایش رونق گردشگری و اقتصادی این شهرستان تاثیرگذار است.
کد خبر: ۵۱۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 30 October 2017
به گزارش تابناک سمنان، سید محمدرضا هاشمی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دولت تدبیر و امید برنامه های ارزشمندی را برای رونق تولید، افزایش اشتغال و رفاه اجتماعی در چهارسال گذشته در شهرستان شاهرود و سایر مناطق استان سمنان آغاز کرده است که آماده کردن زیر ساخت های جاده ای برای افزایش رونق گردشگری نمونه ای از این اقدامات است.

وی اظهارداشت: 43 دستگاه تابلو و چراغ چشمک زن در راه های مواصلاتی شاهرود در سال جاری نصب شد که این تابلوهای هشداری در کاهش سانحه رانندگی موثر بوده است.

فرماندار شاهرود ادامه داد: در نیمه نخست امسال برنامه های ارزشمندی به منظور تجهیز اراضی کشاورزی به سامانه های نوین آبیاری انجام شده است که پرداخت تسهیلات هفتاد میلیون ریالی بلاعوض برای راه اندازی این سامانه ها در استان سمنان از نمونه این اقدامات است.

هاشمی خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای رسیدگی به مشکلات چشمه های منطقه کلاته خیج در بودجه سال 96 در نظر گرفته شده است که با اجرای این طرح، بخش قابل توجهی از کمبود خشکسالی در کلاته خیج برطرف می شود.

وی گفت: این اقدام های جزیی در شان و جایگاه مردم سرافراز شاهرود نیست و باید قدم های موثرتری برای افزایش رفاه اجتماعی در این شهر برداریم.

فرماندار شاهرود اضافه کرد: بخش قابل توجهی از مطالبات و معوقات کارکنان شهرداری کلاته خیج براساس پیگیری پرداخت می شود و اعتبار خوبی برای ساماندهی زیرساخت ورودی این شهر در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، استان سمنان با 97 هزار و 491 کیلومتر مربع وسعت رتبه ششم را در بین دیگر استان های کشور به لحاظ وسعت دارد.

شهرستان شاهرود بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار