رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت معدن استان سمنان:
رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت معدن سمنان بابیان اینکه در هفت ماهه سال جاری ۴۱ هزار و ۴۷۰مورد بازرسی از اصناف استان صورت گرفت، گفت: در این راستا یک هزار و ۱۳۸پرونده تخلف تشکیل شد.
کد خبر: ۵۱۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 31 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، مهدی یحیایی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از انجام ۴۱ هزار و ۴۷۰ مورد بازرسی از اصناف استان سمنان در هفت ماهه سال جاری خبر داد و ابراز داشت: طی این مدت یک هزار و ۳۸۴ پرونده تخلف توسط بازرسان صنعت و معدنثبت شد.

وی تخلفات ثبت شده را گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور، فروش و نگهداری کالای قاچاق و کم فروشی برشمرد و افزود: ارزش ریالی کالاهای قاچاق ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد می شود که این تخلفات برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت معدن استان سمنان ضمن بیان اینکه بازرسی‌ها به منظور پایش وضعیت بازار کالا، نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان صورت گرفته است، ابراز داشت: نظارت در این بازرسی‌ها از افزایش بی رویه قیمت ها جلوگیری می کند.

یحیایی با بیان اینکه طی مدت هفت ماهه سال جاری تعداد یک هزار و ۶۳ مورد شکایت مردمی به سامانه رسیدگی به شکایات مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اعلام شده است، تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و ۴۱مورد رسیدگی و ۵۲۹ مورد از گزارشات واصله منجر به تخلف شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع گزارشات دریافتی ۵۷۳ فقره از سوی ناظران افتخاری به سازمان ارسال شد، افزود: این مقدار ۵۳ درصد مشارکت ناظران افتخاری را در پی داشته است.

یحیایی تاکید کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار