مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت : حضور فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی، گردشگری و معدنی و کشاورزی در این استان متناسب با زیرساخت های موجود نواحی و شهرک های صنعتی است.
کد خبر: ۵۱۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 02 November 2017
به گزارش تابناک سمنان، امیر خلیلی خواه افزود : برگزاری همایش های سرمایه گذاری فرصتی ارزشمند برای معرفی فرصت های موجود استان برای حضور فعالان اقتصادی است.

وی اظهار داشت : رویکرد مثبتی که از دولت تدبیر و امید با برگزاری همایش های سرمایه گذاری در استان به وجود آمد در کاهش آمار بیکاری در سمنان بسیار تاثیر گذار بوده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری استان سمنان در اوایل ماه آذر امسال امسال ادامه داد : تاکنون 70 شرکت و سرمایه گذار خارجی برای شرکت در این آیین اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با بیان این که هشت شرکت اقتصادی چند ملیتی در همایش سرمایه گذاری سمنان حضور می یابند، تصریح کرد : کشورهای روسیه، ژاپن، سوئد، امارات، عربستان و هنگ کنگ از جمله کشورهای حاضر در این همایش ملی با محوریت سمنان خواهند بود.

خلیلی خواه تصریح کرد: بانک جهانی و نهاد یونیدو وابسته به سازمان ملل متحد هم برای شرکت در این مراسم اعلام آمادگی کردند که این امر مبین اثرات مثبت برجام در اقتصاد ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: در 2 سال گذشته بیش از 85 هزار میلیارد ریال تفاهم نامه سرمایه گذاری با فعالان اقتصادی در این استان منعقد شد که این‌امر در میان و بلند مدت به کاهش آمار بیکاری در استان می انجامد.

خلیلی خواه با بیان که، هزینه برگزاری همایش سرمایه گذاری سمنان برعهده بخش خصوصی خواهد بود گفت: حضور بیش از 200 سرمایه گذار داخلی هم در این همایش برنامه ریزی شده است.
برچسب ها: سرمایه گذاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار