شهردار شیراز با اشاره به این‌که اگر به بحث گردشگری نیز توجه شود می‌توان معضل بیکاری شیراز را حل کرد.
کد خبر: ۵۱۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 03 November 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم: «علیرضا پاک‌فطرت» در آیین معرفی معاون فرهنگی-  اجتماعی شهرداری شیراز با بیان این‌که «محمد فرخ‌زاده» معاون پیشین فرهنگی-  اجتماعی شهرداری شیراز با برنامه‌ریزی خوب خود بخش عمده‌ای از طرح‌های نیمه‌تمام را به سرانجام رساند، افزود: تعداد زیادی از پروژه‌‌های عمرانی - فرهنگی مانند فرهنگسراها، کتابخانه‌ها، قرائت‌خانه‌ها، گالری‌ها و مجموعه‌های ورزشی در شیراز افتتاح شد و تعدادی دیگر در حال ساخت است.
شهردار شیراز رمز موفقیت معاون فرهنگی-  اجتماعی را هماهنگی با مجموعه داخلی شهرداری و همکاری و هماهنگی با مجموعه‌های بیرون از شهرداری به ویژه مجموعه‌های فرهنگی دانست و افزود: در سال همدلی و همزبانی با کنار گذاشتن منیت‌ها می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.
شهردار شیراز با اشاره به این‌که اگر به بحث گردشگری نیز توجه شود می‌توان معضل بیکاری شیراز را حل کرد، اضافه کرد: وقتی شهرداری وارد این حوزه می‌شود معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور با گلایه تذکر می‌دهد که گردشگری کار شهرداری‌ها نیست و وظیفه شهرداری اقتصاد شهر هست اما باید گفت اقتصاد شیراز گردشگری است؛ هم گردشگری داخلی و هم گردشگری خارجی. پاک‌فطرت با بیان این‌که اگر از 300 میلیون نفر شیعه در جهان تنها 10 درصد قصد سفر به کشورمان را داشته باشند سالانه 3 میلیون نفر گردشگر خواهیم داشت، عنوان‌کرد: اگر اینها بیایند ارز وارد کشور خواهد شد و اشتغال به وجود می‌آید. شهردار شیراز با بیان این‌که با تصویب شورای اسلامی شهر شیراز شهرداری باید طرح جامع گردشگری شیراز را تهیه کند و شهرداری هم با تمام توان این کار را دنبال می‌کند، گفت: امیدوارم تصویب نهایی این طرح جامع در استانداری صورت گیرد و تمام مدیران شهری موظف به اجرای آن شوند. در این جلسه «احمد همتی بوشهری» به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار شیراز معرفی و از زحمات محمد فرخ‌زاده قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار