سه باشگاه بزرگ و پرطرفدار ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده هنوز وضعیت مبهمی دارند و همچنان ممکن از حضور در لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شوند.
کد خبر: ۵۱۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳ 05 November 2017

به گزارش تابناك سمنان، هفته گذشته بعد از آنکه اعلام شدپرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر بدهی‌های خود قرار گرفته‌اند بسیاری از مدیران ورزش و حتی خود وزیر ورزش هم به میدان آمد تا بتواند شرایط حضور آنها در لیگ قهرمانان را فراهم کند. از سویی دیگر نوبخت سخنگوی دولت هم از پرداخت بدهی‌های این سه باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. این در حالی است که بررسی‌های خبرنگار خبرگزاری فارس نشان می‌دهد هنوز مدیرانپرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی نتوانسته‌اند برای تسویه حساب کامل با طلبکاران خود اقدام لازم را انجام بدهند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد، سه باشگاه استقلال،پرسپولیس و تراکتورسازی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هنوز آهی در بساط ندارند و پولی از طرف دولت یا وزارت ورزش به آنها برای تسویه حساب با طلبکاران پرداخت نشده است. از سویی دیگر برخی از منتقدان می‌گویند ظاهراً اینکه دولت گفته به این سه باشگاه کمک می‌کند حرفی احساسی بوده زیرا طبق قوانین دولت حق کمک به این سه باشگاه را ندارد. در چنین شرایطی باید دید مدیران سه باشگاهپرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی در فاصله یک روز مانده به پایان مهلت قانونی خود برای تسویه حساب با طلبکاران با جیب خالی چگونه اقدام خواهند کرد و آیا می‌توانند رضایت طلبکاران داخلی خود را باز هم با وعده و وعید جلب کنند یا نه. طبق اعلام قبلی روز دوشنبه مهلت باشگاه‌های استقلال،پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به پایان می‌رسد و این باشگاه‌ها تا ظهر دوشنبه به وقت ایران برای ارسال مدارک به کنفدراسیون آسیا وقت دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار