دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از قتل نوجوان ۱۸ ساله در روستای گزآباد شهرستان جیرفت خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 05 November 2017
حسین سلامی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص قتل یک پسر ۱۸ ساله در جمعه شب اظهار داشت:  شب گذشته ۱۲ آبان گزارشاتی مبنی بر نزاع منجر به قتل در روستای گزاباد از توابع شهرستان جیرفت حدود ساعت ۲۱ دریافت شد.

سلامی بیان داشت: پس از دریافت گزارشات بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت برای بررسی جزئیات جرم در  محل وقوع قتل حاضر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت تصریح کرد: دستورات لازم قضایی پس از وصول گزارشات این حادثه، برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل صادر شده و در شعبه دوم بازپرسی شهرستان جیرفت این پرونده در حال بررسی است.

سلامی افزود: دستگاه قضایی با افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت جامعه دارند به طور قاطعانه و با تمام توان برخورد خواهد کرد.

وی از اولین قتل در سال ۹۶ در روستای گزآباد شهرستان جیرفت خبر داد و اظهار کرد: در خصوص قتل این نوجوان تاکنون سه نفر مضمون بازداشت شده اند و در خصوص روشن شدن قتل تحقیقات تکمیلی ادامه خواهد داشت.

سلامی  در خصوص نحوه به قتل رسیدن این پسر ۱۸ ساله بیان داشت: پسر نوجوانی به نام «م-س» با اصابت ضربات چاقو در پی یک نزاع دسته جمعی به قتل رسیده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت تصریح کرد: مقتول پس از انتقال به بیمارستان در اثر جراحات شدید چاقو فوت می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار