به گزارش تابناك سمنان، بزرگترین واحد تولیدی لامپ‌های فوق کم‌مصرف و صنایع روشنی ایران در شهرک صنعتی گرمسار افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۲۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲ 05 November 2017

به گزارش تابناك سمنان، دکتر مظاهری سرمایه‌گذار این واحد تولیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: این واحد تولیدی در شهرک صنعتی گرمسار و با سرمایه‌گذاری بیش از 150 میلیارد ریال بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی که بزرگترین تولیدکننده لامپ‌هایLEDوSMDدر کشور است بین 30 تا 45 روز آینده افتتاح رسمی می‌شود خاطرنشان کرد: پروانه بهره‌برداری، مجوز تولید و همه زیرساخت‌های این واحد اخذ و آماده شده است.

رئیس موسسه پژوهشی سیلیکون و کربن، راه‌اندازی این واحد تولیدی را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی این واحد و ورود تولیدات آنها به بازار مصرف می‌تواند به کاهش مصرف انرژی در کشور و خصوصا در حوزه تولید کمک شایانی کند.

مظاهری، کمک به حفظ محیط زیست و کاهش محسوس آسیب‌های زیست‌محیطی این محصول در قیاس با لامپ‌های کم مصرف نسل قبل و کمک به اشاعه تولید سبز را از دیگر مزیت‌های محصولات این واحد برشمرد و گفت: بانک صنعت و معدن استان و سازمان صنعت و معدن و شرکت شهرک‌های صنعتی استان، استانداری و مسوولان شهرستان همراهی و همکاری خوبی در راه‌اندازی این واحد با ما داشتند.

وی با تقدیر از استاندار سمنان در حمایت از فعالان تولید گفت: روز گذشته نیز نشستی با استاندار سمنان که توجه ویژه‌ای به حوزه تولید و اشتغال دارد در خصوص ایجاد این واحد و تکمیل آن در آینده داشتیم که جای تقدیر دارد.

این کارآفرین در پاسخ به پرسشی در خصوص ظرفیت‌های تولیدی این واحد گفت: این واحد تولیدی در دو فاز اول و دم طراحی شده که فاز نخست آن با ظرفیت تولید پنج میلیون لامپ فوق کم‌مصرف ظرف یک ماه آینده افتتاح می‌شود و فاز دوم و تکمیلی آن نیز با ظرفیت تولید 15 میلیون عدد در آینده به بهره‌برداری می‌رسد. ضمن اینکه در کنار تولید محصولات صنایع روشنایی، ایجاد خط تولید آیفون‌های تصویری در یک بازه زمانی 6ماهه نیز در افق برنامه‌های ما قرار دارد.

وی از ایجاد 100فرصت شغلی در فاز اول این واحد خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد نیروی انسانی در فاز دوم آن به 200 نفر افزایش می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار