استاندار سمنان؛
به گزارش تابناک سمنان، استاندار سمنان با تمجید از موفقیت‌های زنان کشورمان در میادین ورزشی گفت: ورزش بانوان به دلیل برخی مسائل فکری مظلوم واقع شده است.
کد خبر: ۵۲۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹ 12 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز در دیدار با شماری از ورزشکاران گرمساری از ورزش بانوان به عنوان یک ظرفیت برای مطرح شدن کشور و به اهتزازدرآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی نام برد و اظهار کرد: افتخارافرینی برای دختران ما بسیار حایز اهمیت است .

وی با بیان اینکه زنان ورزشکار به علت برخی مسائل فکری مظلوم واقع شدند افزود: بانوان ایرانی می‌توانند با حفظ حجاب اسلامی خود در میادین بین‌المللی و جهانی بدرخشند .

استاندار سمنان به موفقیت ورزشکاران بانوی استان از آوردگاه‌های ملی و بین‌المللی اشاره و اضافه کرد: این موفقیت‌ها حاصل زحمات خانواده ،پدر و مادر و مربیان این ورزشکاران است.

خباز ادامه داد: موفقیت‌های فرزندان ایران اسلامی نشان از استقامت و صبر آنها در مقابل مشقت‌ها و همچنین ممارستو پافشاری بر تمرین برای به‌دست اوردن ارزش‌های قهرمانی است.

وی با بیان اینکه ورزش نه تنها ارزش معنوی علمی و منطقی و عقلی دارد بلکه ارزش سیاسی نیز دارد تصریح کرد: به احتزاز درامدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و نواختن سرود کشور در میادین بین‌المللی موجب سربلندی ایران در مجامع بین المللی و این ارزش معنوی است که با تلاش ورزشکاران به دست می‌آید.

استاندار سمنان، تلاش ورزشکاران در مطرح کردن نام جمهوری اسلامی را ستود و گفت: ما به هر نحوی که بتوانیم به عزت و اقتدار کشور کمک کنیم در راستای پاسداری از خون شهد است.

این مقام ارشد اجرایی، ِجهان پهلوان تختی را نامی ماندگار در ایران و جهان برشمرد و افزود: ما ورزشکاران بزرگی دیگری داشتیم که امروز نام‌شان زینت بخش محافل ما است.

خباز، قهرمانی واقعی را حرکت در مسیر الهی و صراط مستقیم دانست و گفت:قهرمان واقعی کسی است که نفس خود را کنترل و شیطان را به زمین بزند.

استاندار سمنان، از ورزش به عنوان راهی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نام برد و خاطرنشان کرد: ورزش یکی از راه‌های مبارزه با آفت‌ها آسیب‌ها و سالم سازی افکار در جامعه است.

به گزارش سمنان لاین استاندار سمنان در این آیین از شماری از مدال‌آوران و ورزشکاران گرمساری و از جمله مهشاد عوض زاده قهرمان دارت جهان و حدیثه نوحی دارنده مدال برنز جهان در رشته ووینام تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار